Skurvelurven Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Sitter her med verdens nydeligste nurk, og klarer ikke å skjønne at det går an å lage noe så fint:) Det er som om hun alltid har vært her, og jeg klarer ikke å forestille meg livet uten. Ariel ble født fredag 26.10, kl. 10:12, og veide 3880 gram. Hun sover foreløpig masse, og ligger og titter seg rundt når hun er våken. ÅÅhhhh som hun er verdt alle plagene jeg har hatt. Jeg ville gjort det 1000 ganger til:)
Kosel Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 hurra hurra hurra!!!! gratulerer igjen!! tenkte å ta et treff snart - anele ville vi skulle drøye en ukestid sånn at hun og nurket kunne være ,med og, hva med dere? are you up for it? er en tråd om det her...
Gjest anouschka with Love Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så herlig!!!! :-))) GRATTIS SÅ MYE MED PRINSESSA DI! :-))) Klem Anja
Gjest Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 er det ikke bra fantastisk:) gratulere så mye igjen:)
¤ my precious ¤ Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Tihi....det er vel det som kalles morskjærlighet, tror jeg :-) Fantastisk!!! Gratulerer så mye med lille Ariel, håper vi ses på treffet på Egon :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå