Gå til innhold

Drage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei lurer på om det er noen andre som har det som meg.

Føler meg som en sur gammel heks:( Er 5+6 i dag og klarer ikke glede meg over noenting virker det som. Er kjempe glad for at vi er gravide, men klarer liksom ikke "smile". Ting som har vært litt tungt og leit før, er nå blitt uutholdelige. Før jeg ble gravid mistrivdes jeg på jobb, men det gikk bra på en måte. Alltid noe positivt å holde fast i. Er en gla'jente egentlig. Men nå er jeg på gråten heletiden og går å er sur og aggresiv konstant. Synes også veldig synd på samboeren min som må stå ut med meg. Går også å bekymrer meg for om alt står bra til med vår lille hemmelighet. Men det er vel ganske vanlig tror jeg.

Er det noe håp for oss... kommer jeg til å komme ut av denne sure tilværelsen? Eller er det noe jeg kan gjøre for å bli mindre sur og deppa?

Kjempe takknemlig for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du er alene om å føle deg slik. Kroppen er full av hormoner og jeg gråter for den minste ting. For eksempel begynte jeg å stortute foran en av skjefene min i dag da jeg ba om litt tilrettelegging. Er ufattelig sliten og trøtt gjennom hele dagen og har lite energi til å glede meg over andre ting. Føler nesten som jeg har nok med meg selv...

Prøv å få deg litt friskluft, det kan hjelpe litt. Jeg prøver i allefall få meg en liten tur ut i løpet av ettermiddagen/ kvelden, selv om det er kjempetungt å slite seg opp av sofaen. Men det er godt å vite at dette varer bare en liten stund....ut fra hva jeg har skjønt.

Lykke til, vi er mange som er i samme båt :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...