Mrs. icsi og småen Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Ser at de på skravlesiden legger ut tråder om hvor lenge man har igjen. Jeg har lyst til å legge ut en liten jubeltråd her dag om hvor langt jeg er kommet... Har nok kanskje noe med at det er første graviditeten og jeg er kjempefornøyd med å endelig ha kommet så langt. - og så vil jeg nok kanskje rope det ut, (i tilfelle dette ikke går, så kan jeg si at jeg gledet meg så lenge det varte. er jo litt engstelig for om vi virkelig kan være så heldige at det lykkes på første icsi forsøk. Det er jo mange som mister en gang og to, spesielt med pcos...) En smule skrullete kanskje men "here goes nothing:" HURRA!!!! JEG ER 5+0 I DAG!!!!! Ha en flott kveld alle sammen!!
Flippa m Frida Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Åh, denne syns jeg var skikkelig rørende, den oste av så mye fint og forsiktig og takknemlig. Gratulerer med 5 vakre uker, det har skjedd masse fantastisk inni deg til nå. Og lykke til med de neste 35 ca.
Mrs. icsi og småen Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2007 Hei Flippa!! Takk for de fine ordene. Emosjonelle meg sitter her med tårene i øynene.. Hvordan går det med deg forresten? -Husker deg igjen fra tiden på "bli gravid," dere startet prøverør noe før oss, tror jeg...
Flippa m Frida Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Sitter nå her og gnager på knokene på rugedag 11.. Så håper jo veldig å hoppe inn "på ordentlig" her til helgen.
Mrs. icsi og småen Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2007 Oooooiiiiiiiiiiiiiii!!!!! Så spennende!!! Håper virkelig at det lykkes og at du også kan "flytte inn" hit strax. Skal du teste på lørdag da eller?? Masse lykke til i alle fall!!! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX fingrene for at det går bra denne gangen!!
Flippa m Frida Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Testedag på lørdag ja.. Tuusen takk for lykkeønskninger
Mrs. icsi og småen Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. oktober 2007 Da må du holde oss oppdatert da.. Håper så inderlig at det går bra for deg!
Millerine Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 Nei og nei så rørende at du ser det på den måten. Flott altså! Jeg er inne på 3. trimester og der er det ikke noe annet enn nedtelling som gjleder og jeg synes det er så fint når noen ser det litt omvendt, vi er så heldige som har kommet så langt. Både du med dine fem uker og jeg med mine 36, tiden som gravid er så fantastisk flott og magisk , vi må bare nyte det tross mange plager og bekymringer. Gratulerer med spiren og kos deg fremover! Klem
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 2. november 2007 #9 Skrevet 2. november 2007 Jippi, jeg er kommet 6 uker, etter snart 3 år med prøving 4 innsettinger en SA 5+3 har jeg kommert til 6 fullgåtte uker:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))) Hver dag jeg kommer ut i denne graviditeten er en seier i seg selv! Ett skritt nærmere baby....
Mrs. icsi og småen Skrevet 6. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 6. november 2007 Så flott å se at andre også er takknemlig for å ha kommet et stort, men samtidig et bittelite skritt videre. Vi har mange dager igjen å både glede oss, og engste oss. Jeg gleder meg fremdeles like mye over hver eneste dag som går bra.. Nå kan jeg snart juble for en ny uke. I dag er jeg 5+6... I morgen er jeg 6 uker!!!!!! Lykke til alle sammen Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå