Gå til innhold

HURRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!3429 kg og 51 cm lang.

Anbefalte innlegg

Hallo alle jenter!!!!!!

Prinsen er kommet og mor og sønn lever i beste velgående.

Har tenkt masse på dere..........Og skjønner at noen lurer på hvor jeg ble av........

Etter 13 dager på sykehus er alt over med fødsel og innleggelse.

Ble forrige torsdag innlagt pga blødning igjen. De fant et blodkar på utsiden av morkaken som forsynte babyen med blod og de ville ha meg til observasjon pluss at han lå i tverrleie og foranliggende morkake.

Det ble med en gang satt opp keisersnittime som skjedde da mandagen 22 kl. 9:00.........hjelp tenkte vi nå skjer det snart.

Han ble tatt i uke 37 og var født kl. 13:08 MANDAG. Alt gikk veldig fint. Gruet meg veldig men i det stor og det hele er jeg sjeleglad alt er over med masssssssse bekymringer, tårer, blødninger og mye styr.

Han er bare HELSKJØNN.........og vi er så stolte.

Gled dere jenter.........Det er absolutt meningen med livet å få barn. Pappan er kjempestolt og vi er blitt så knyttet til hverandre han og jeg også..........Det skjer noe med parforholde når man har skapt en skjønn baby som man har laget sammen.......Har grini mye etter fødselen, kun gledestårer........Det er så deilig at kroppen min er ferdig.

Han måtte ha litt ekstra oksygen pga en klaff i lungen som ikke hadde trukket seg sammen og det ga ekstra høyt trykk i lungene.......Ikke noe dramatisk, men noen dager ekstra ble vi da,

Kom hjem kl. 14 i dag, og nå ligger han og sover i sin fine hengekøye.Livet er helt topp og jeg stråler om kapp med sola.

Er så stolt som 4. barnsmor.Nå skal vi kose oss med hjemlaget pizza, tent masse talglys og bare nyte synet av vår lille prins.

Masse klemmer til alle ventende mammaer..........

Fortsetter under...

Gratulerer så masse med prinsen, godt å høre at alt har gått fint.

Du har vært savnet og etterlyst på disse sidene i det siste.....

Flere som har etterlyst deg.

Kos dere masse med den nye prinsen og prinsessene du har.

Vi andre for smøre oss med tålmodighet og håpe at det skjer noe snart.

Ha en fortsatt koselig kveld:-)

Annonse

Hei!! Så godt å høre fra deg babykos71! Jeg hadde vel egentlig på følelsen at den lille prinsen var kommet til verden, ja! Det ble jo et nokså vanskelig svangerskap på deg og et langt sykehusopphold, men så godt at alt er i orden nå! Jeg ønsker deg, lille Kristian og resten av din familie en skjønn tid fremover. GRATULERER!

Stooor klem fra

GRATULERER SÅ UTROLIG MYE!!!!!!!!!!!!!!!

Dere får kose dere masse med den lille, og nyt tiden som dere har, for babytiden går så utrolig fort..

Ja jeg er helt enig med deg om at å få barn er virkelig meningen med livet..

Annonse

Der er du jo:-))))))

Begynte å krisemaksimere jeg nå ettersom dagene gikk og du var som sunken i jorda. GRATULERER MED VEL OVERSTÅTT SVANGERSKAP OG FØDSEL...skjønner godt at gledestårene dine strømmer det har jo vært litt av et svangerskap for å si det rett ut! Du har vært tøff og sterk og rolig og nå har du kommet i mål!!!!!! Måtte den kommende tiden bli fyllt av solskinn for dere alle 6!!

Ps! Nå har jeg også skaffet meg en henge vugge i stua, så nå er snart alt klart til at prinsen vår også kan dukke opp......... men jeg håper på å gå til termin pga flyttesjauen jeg da....trenger litt tid å hente meg inn igjen etter den seansen;-)

Ha en fin dag og gratulerer enda en gang!

Klem

Gratulerer! Jeg måtte bare innom en tur her hvor jeg hørte hjemme før =) Det har jo blitt november og jeg tenkte kanskje at det hadde begynt å skje noe med noen av de som var på det første novembertreffet, og det hadde det jo!

Så koselig! Kos deg masse med den lille prinsen og alle jentene!

Hilsen hun lille, lyse som nesten ikke hadde mage som nå begynner å strutte som bare det!

Hei!! Gratulerer, gratulere så mye!! Jeg er 11 dager over idag...så var egentlig i oktober klubben, men er nå godt inn her da.. Husker deg fra treffet i september... men da var det jeg som skulle ha i okt, og du i november...he-he Men sånn blir det! Høres ut som en fantastisk følelse!! Masse lykke til!!

hei, gratulerer så mye ;o)

får ikke håpe han var 3429 KG, hehe ;o)

(er nok lett å skrive feil i gledesrusen.. ;o) )

lykke til videre, og kos dere masse i tiden fremover ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...