Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Hei Jeg er 5+5 i dag. Merker jeg kan være litt kvalm hvis jeg våkner på nettene eller tidlig på morgenen, men ellers merker jeg fint lite til kvalmen:-) Når kom kvalmen for fullt hos dere? Håper jo jeg slipper unna, men mest sannsynlig er den like rundt hjørnet;-/
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Den kom i uke 7 og varte til og med uke 19. Vær glad så lenge du slipper.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Første dag med oppkast var på 6+3, men var litt småkvalm noen dager før den tid.
2SmåTroll Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 kom sent i uke 6 og blir bare verre og verre.. er 8+4 nå...
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Har vært kvalm siden første uka etter IKM. Er nå 5+4. Men mistenker at jeg ikke er blitt kvalm for fult ennå Får sånne bølger med kvalme utover dagen og kvelden. Sjeldent noe om morgenen.
Mammamia77 Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Kvalmen kom i uke 6 + 4, har i dag vært å fått akupunktur vedr. kvalmen samt at jeg fikk utdelt homeopatisk medisin. Håper dette hjelper...
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 Er 6+5 nå. Var veldig uvel et par ganger helt på begynnelsen, før jeg visste at jeg var gravid. Ellers nå går det litt opp og ned. I går var ikke så bra. I dag er jeg mye bedre. Føler meg uvel på en annen måte enn når jeg er kvalm ellers. Brekker meg mye...
AS og lillemor=) Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 Hei=) Er i 6+ 0 nå. Har merket litt forbigående kvalme. Spesielt på morgenen og på kvelden. Regner med det kommer av jeg er sulten, for så snart jeg spiser, forsvinner det=) Har venninner som har barn, og.. de erfarte at litt mat på morgenkvisten, ja en kjeks eller noe før de stod opp / før de la seg, kunne gjøre underverker=) Lykke til til oss alle! Måtte kvalmen holde seg unna, leeenge=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå