Gå til innhold

hva betryr dette tro...? ang. hofter... igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da vi var hos manuellterapi med alma-linnea pga kiss-kidd, spurte jeg om han kunne undersøke hoftene i samme slengen (hun ligger i pute, som etter planen skal av om 14 dager). Han sjekket litt, men ville ikke undersøke nærmere siden han ikke visste hvordan sykehuset ville ha det (eller noe sånt). MEN DET HAN SA, var at hoftene virket litt løse... er dette negativt??! Nå gikk jeg helt i kjelleren og ble veldig pessimist med tanke på å få av puta... er så redd hun må i gips eller strekk, skulle ikke forundre meg med vår uflaks:( ikke meningen å være negativ, men jeg ser så svart på det!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm , skal dere til ortoped dagen dere skal ta av puta?

Gammel er hun og hvor lenge har dere brukt puta???

Skrevet

hun skal i røntken og til ortoped ja... gruer meg fælt nå:( men da får jeg i alle fall en opptur hvis puta skal av, he he.

Skrevet

Det er bra:) da får du nok vite hvordan det ligger ann da:)

Vi får krysse fingre og tær på at dere blir kvitt puta:)

Selv skal vi til ultralyd eller røngten om 2 uker og ortoped om 3 uker, da er vi ferdig med puta:) Gleder meg villt til det, da har vi hatt puta i 3 mnd...

Hvor lenge har dere hatt den??

Skrevet

hun fikk puta på dagen etter at hun ble født, så den 15.nov. har hun hatt den i 4 1/2 mnd... LENGE NOK!! nå er ståa slik at jeg frykter det verste men håper på det beste. ikke mer å gjøre egentlig. håper dere får av puta dere også! vi får snakkes og juble sammen om så skjer:-) her blir det i alle fall fest og storshopping dersom puta skal av!!

Skrevet

4 1/2 mnd ja... huff... Jehnta mi har hatt den i 3 hun, når vi skal til ortoped og ta den av... Gleder meg villt må jeg si:)

Det går nok heeeelt sikkert bra skal du se:)

Fest og stor shopping ja:) Hehe har noen bukser og kjoler som skal på da ja:) Blir moro å bruke litt annet enn body og strømpebukse:)

Du får gi en oppdatering da:) Er ikke mange dager igjen nå:)

Vi skal til ortoped den 26 nov. vi da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...