Gå til innhold

Dere som har vært hos Hausken....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk mail i dag at jeg bare kunne ringe han, vi ønsker oss et forsøk der mens vi venter på det offentlige.. hvis vi kommer inn da..blir ikke yngre akkurat..

Hva skjer?? er det bare en tlf samtale først, eller må vi reise opp til han??

Kan dere fortelle litt om deres opplevelse :o))

Er super spent..

Fortsetter under...

Skrevet

Hei du..

Vi er hos Hausken,men har jo ikke erfaring med dette..

Er vårt første Ivf-forsøk.

Fikk også mail fra han om å ringe,og gjorde jo selvfølgelig det..(dette var rett før sommerferien)

Avtalte da time etter ferien,og var til første konsultasjon i aug.!!

Etter det har det gått slag i slag,og rett før helga fikk vi satt inn to befrukta egg..:-))

Så jeg har bare godt å si om alle som jobber der,kjempe hyggelige og omsorgsfulle!

Lykke til..:-)

Skrevet

Hei

Vi var hos Hausken nå på vårt siste forsøk (har hatt en runde med icsi på st.olav--> ble til en liten frøken + fryseforsøk, mislykket)

Sendte mail, ringte dem - fikk st.olav til å sende papirer, og Hausken ringte meg tilbake. Deretter gjorde vi alle avt pr. tlf/post/mail før vi var der nå i mai på uttak og innsetting- Vi gjorde ingen forandringer i beh.regimet. Blir kanskje annerledes viss han syns det trengst å forandre på noe i forhold til tidligere forsøk?? Hos oss er det dårlig sædkvalitet hos husbond som er grunnen, og jeg har tatt godt stimulering

Uansett veldig hyggelige både Jon og de andre, Haugesund er en koselig by - og vi har bare gode minner, og termin i januar :-)

Lykke til!

Skrevet

Får time hos han ja, og det er en oppstart time som må møtes på, får svar på alt du ikke viste du trengte å spørreom og litt til, får resepter også er du i gang. kjapt og greit, veldig greie alle sammen. abselutt å annbefalle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...