Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg er bare usle 5 uker på vei, og har fått en irriterende murring i korsryggen og kjenner at det strekker i begge lysker :-( Noen andre som har det slik?? Sist jeg hadde slik korsryggmurring var da snuppa ble født. Mener bestemt at jeg ikke var slik i starten med snuppa.
Vinglegåsa Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Hei. Har ikke kjent noe i korsryggen, men har kjent som du sier at det strekker i lyskene. Noen anelse hvorfor det er sånn? Er også bare 5 uker på vei.
Bizzy snart 4små - på overtid! Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Hei! Har det på akkurat samme måten, er 5+2 og har hatt murring i korsryggen siden før jeg fikk positiv test. Lykke til
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg hadde det slik i slutten av forrige svangerskap, og det var starten til bekkenløsning. Fikk det tilbake også denne gangen - FØR jeg var klar over at jeg var gravid Nå har jeg fått beskjed om, at jeg har både bekkenløsning, og bekkenlåsning!! Surt....
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2007 Ja, har hatt murringene siden uke 3 faktisk, men de blir liksom sterkere og mer irriterende. Prøvde å beklage meg på tlf til mannen nå(han ukeplendler nemlig) :-) Fikk da til svar at: "Dette må du bare venne deg til vennen, dette går ikke bort før ungen er ute". Og ja, det er jo igrunnen greit .-) For jeg er jo gravid, så da skal jeg egentlig ikke klage!
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2007 Seriøst? Er det et tegn på bekkenløsing?? Har igrunnen ikke satt meg inn i det siden det aldri var et tema sist. Da hadde jeg nok med å holde hodet over potta. Grei slankekur på 9 mnd :-( Mistet 13kg..
Fullrulle86 Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 det er helt normalt med murringer i ryggen så tidlig. jeg hadde det jeg også! skikkelig sterke mensmurringer i ryggen til tider:o) men nå er jeg 12 uker på vei og hjertelyd påvist så dette er bare slik det skal være. Husk at livmoren trenger litt større plass nå å at den trykker på de samme nervene som når en har mensen:o)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 31. oktober 2007 Ja, men da er det greit :-) Begynte bare å lure siden jeg ikke hadde antydninger til det forrige svangerskap. Men må jo teste nye ting også, hehe :-)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 1. november 2007 #9 Skrevet 1. november 2007 Trenger sef ikke være bekkenløsning, men som beskrevet, så hørtes det veldig likt ut, som da bekkenløsningen startet hos meg En kiropraktor kan raskt, og enkelt gi deg svar om det er det
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #10 Skrevet 1. november 2007 Jeg fikk beskjed fra min gynekolog om at det skyldes hormonpåvirkning av leddene i bekkene. Jeg hadde sterke smerter i korsryggen da jeg var fra 4-7 uker, så gikk de bort. Først nå i uke 24 har smertene i ryggen kommet tilbake. Så selv om du har vondt nå behøver det ikke vare hele svangerskapet. God bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå