Gå til innhold

Korsryggen :-(

Hønseføtter og gulerøtter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare usle 5 uker på vei, og har fått en irriterende murring i korsryggen og kjenner at det strekker i begge lysker :-( Noen andre som har det slik??

Sist jeg hadde slik korsryggmurring var da snuppa ble født. Mener bestemt at jeg ikke var slik i starten med snuppa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Har ikke kjent noe i korsryggen, men har kjent som du sier at det strekker i lyskene. Noen anelse hvorfor det er sånn? Er også bare 5 uker på vei.

Skrevet

Hei!

Har det på akkurat samme måten, er 5+2 og har hatt murring i korsryggen siden før jeg fikk positiv test.

Lykke til

Skrevet

Jeg hadde det slik i slutten av forrige svangerskap, og det var starten til bekkenløsning.

Fikk det tilbake også denne gangen - FØR jeg var klar over at jeg var gravid :(

Nå har jeg fått beskjed om, at jeg har både bekkenløsning, og bekkenlåsning!!

Surt....

Skrevet

Ja, har hatt murringene siden uke 3 faktisk, men de blir liksom sterkere og mer irriterende. Prøvde å beklage meg på tlf til mannen nå(han ukeplendler nemlig) :-) Fikk da til svar at: "Dette må du bare venne deg til vennen, dette går ikke bort før ungen er ute".

Og ja, det er jo igrunnen greit .-) For jeg er jo gravid, så da skal jeg egentlig ikke klage!

Skrevet

Seriøst? Er det et tegn på bekkenløsing?? Har igrunnen ikke satt meg inn i det siden det aldri var et tema sist.

Da hadde jeg nok med å holde hodet over potta. Grei slankekur på 9 mnd :-( Mistet 13kg..

Skrevet

det er helt normalt med murringer i ryggen så tidlig. jeg hadde det jeg også! skikkelig sterke mensmurringer i ryggen til tider:o) men nå er jeg 12 uker på vei og hjertelyd påvist så dette er bare slik det skal være. Husk at livmoren trenger litt større plass nå å at den trykker på de samme nervene som når en har mensen:o)

Skrevet

Ja, men da er det greit :-) Begynte bare å lure siden jeg ikke hadde antydninger til det forrige svangerskap. Men må jo teste nye ting også, hehe :-)

Skrevet

Trenger sef ikke være bekkenløsning, men som beskrevet, så hørtes det veldig likt ut, som da bekkenløsningen startet hos meg :) En kiropraktor kan raskt, og enkelt gi deg svar om det er det ;)

Skrevet

Jeg fikk beskjed fra min gynekolog om at det skyldes hormonpåvirkning av leddene i bekkene. Jeg hadde sterke smerter i korsryggen da jeg var fra 4-7 uker, så gikk de bort.

Først nå i uke 24 har smertene i ryggen kommet tilbake.

Så selv om du har vondt nå behøver det ikke vare hele svangerskapet.

God bedring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...