Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og legen har ikke funnet noen ting og det har vist seg senere at d var liv allikevel..

klarer ikke å forstå at jeg har mistet, med tanke på at jeg nesten ikke blør lengre... og han dumme legen på sykehuset leta bare i 1 minutt eller 2 mens jordmor i går brukte et kvarter på å finne nurket..

off, dette var mye værre enn jeg trodde... klarer ikke å forstå at jeg har mistet:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke gi opp håpet ennå! ikke alle ser noe så tidlig på ultralyden...hos meg så de bare fostervann! Men jeg håper:)..har mistet før.

Skrevet

off stakkar deg.. det er så utrloig vondt.. har tatt blodprøve i dag skal ta ny på fredag.. håper den er der ennå

Skrevet

ja sist var jeg ikke forberedt på hvor tøft det faktisk var å miste.. har troa i dette svangerskapet, men klarer nok ikke å slappe helt av før jeg har babyen i armene mine. skal på ny ul om en uke, legen mente at grunnen til at det ikke syntes noe var at EL kan ha vært senere enn antatt. Dvs at fosteret ikke har hatt så god tid på seg ennå:) Husk at det er mange som blør og sitter med fine friske babyer nå!

Skrevet

d var d jordmor sa til meg igår.. at jeg var bare 5+1 og da var d vanskelig å finne d.. men legen i dag gav bare opp med en gang..

tusen takk for gode ord..

Skrevet

Da jeg var gravid med snuppa var vi på ul da jeg var 5+6 pga pitteliten blødning, legen så ikke noe og jeg ble fortalt at dette var MA, men de skulle ta hcg prøver. Tok så blodprøve med 3 dagers mellomrom(var bare for sikkerhetsskyld), og skulle møte fastende til utskapning :-(

Før utskrapning var vi inne hos gynokologen. Han tok en kjapp titt på blodprøvene og sa: "Her var det en skikkelig stigning ja! Blir ikke noe utskrapning på dere!!".

Var på ul 2 uker etter å da så vi et bankende hjerte :-)

Og her sitter jeg med snuppa på 23 mnd :-)

Skrevet

da håper jeg d er stignig på mine blodprøver og at d er et nurk inni der, for jeg blør ikke legre trodde man skulle blø mye lengre...

Skrevet

Den blødningen jeg hadde var egentlig bare rosa på papiret etter at jeg hadde vært på toalettet en gang. Så det var ikke snakk om mye, men ble tatt inn til sykehuset med en gang og fikk god oppfølging.

Har også hatt sa etterpå, og da hadde jeg ingen smerter men blødning som en liten mens i 2-3 dager. Og da sank hcg til 0 på 4 dager..

Men satser på at du har hcg stigning :-)

Har du tatt første hcg prøve?? Når skal du ta neste??

Skrevet

Jeg var på ultralyd etter å ha blødd i en uke, da var jeg akkurat 8 uker på vei. Alt de så var fostersekken og ikke tegn til liv.

Legen trodde jeg kanskje ikke var så langt på vei som vi hadde trodd.

Tok hCG prøve og den hadde dobla seg på 2 dager så da skal alt være OK. Nå har jeg blødd i 2 uker. Skal til legen imorra så da får jeg sikkert ny henvisnig til UL bare for å være helt sikker på at det er liv.

Men nå tror jeg jo alt er bra, vil bare ha en UL for å være helt sikker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...