Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Andre navn vi tenker på er: Cecilia Johanna Lydia Karoline Lilly
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Lydia likte jeg aller best av disse.
Edvardine Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg elsker navnet Johanna, det er en av mine favoritter. Greta og Karoline er også veldig fine navn. De andre liker jeg ikke noe særlig.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 greta er et gammeldame navn som ikke har fått nok år på seg til å bli fint igjen...Lydia var flott!
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 Liker godt Cecilia, de andre er ok. Har selv vurdert Lilly, siden min bestemor het det, men klarer ikke helt å bruke det...
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #9 Skrevet 1. november 2007 Tar gjerne i mot flere innspill :-) Greta er for øvrig mannens farmor og Johanna er min mormor - koselig med oppkalling synes jeg. De andre er bare navn vi synes er pene. Ulempen med Karoline, som vi begge liker godt, er at kusinen til mannen heter det... Men hun bor på en annen kant av landet da...Så usikker på hvor mye vi skal vektlegge det?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #10 Skrevet 1. november 2007 Da syns jeg hun skal hete Greta Johanna Det er fint og koselig med oppkalling fra begge sider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå