Gå til innhold

Da har jeg mistet den lille spiren min:(

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på ul hos jordmor igår og alt så bra ut...

hadde sterke smerter inatt begynte å blø til morgningen i dag, reiste inn på sykehuset i 11 tiden tok ul. og da var spiren borte:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff..d må være d værste som kan skje...har heldivis ikke opplevd d,men tror det er en grunn til at slike ting skjer..er min mening,ment too bee..håper en ny spire kan komme snart igejn..masse lykke til..trist..

Skrevet

uff dette var trist..var det du som blødde så lenge inne på 1 trim?? følgte med deg..mistet selv for 4 gang i sist uke..vi må ikke gi oss...

Skrevet

hei...

nei jeg har ikke blødd lenge, hadde litt brunt utflod på søndag d var alt. hadde litt igår.. og jeg var på ul igår fant det lille nurket etter 15 min... alt sto bra til:)

begynte å blø litt i dag.. ble sendt på ul på sykehuset, legen leta i 1 min så gav han opp.. og sa d ikke var noe der.. ble sendt for å ta blodprøve for sikkerhets skyld, skal ta en ny på fredag...

han sa d kunne være så lite at d var vanskelig og finne.. men jeg tror d er over..

men har ikke blødd noe mer de siste timene.. syns dette er litt rart.. men men...

nei vi får satse på den sitter hos oss begge om ikke altfor lenge...

vi må jo lykkes engang vi oxo... :)

Skrevet

er rart legen brukte så liten tid,var eg deg ville eg kontaktet jordmor i morgen for en ny UL,rart du ikke har blødd mer.jeg har missta to ganger og blødde kraftig i flere dager,er faktisk rart at det var liv i går og ikke i dag så fort går det faktisk ikke,kroppen sjøl ordner opp etter en SA ,men då har stort sett alltid fosteret vært dødt en tid,då støter kroppen rester ut med kraftige blødninger med evt klumper,så storyen din er tvilende ang at du har missta altså.men kontakt jordmor ang,ny Ul de er mye flinkere og er spes. på feltet,legane har faktisk lite peiling,er min erfaring jallefall,lykke til

Skrevet

Hva?????????? Du må ikke gi opp nå!!! Tenk på dem som har fått beskjed om at det ikke er noe der, også er det alikevell!!! Undersøk dette nærmere før du konstanterer abort!!! VIKTIG VIKTIG!!!!!!

Skrevet

neiiii så leit :(

jeg mistet min lille spire forrige fredag. da var jg i uke 10...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...