Gå til innhold

Aaahh, for en deilig følelse!!

Anbefalte innlegg

Jeg er bare SÅÅÅÅÅÅÅ glad idag =) Har sikkert vært ørten sånne innlegg her, men jeg MÅ bare dele det med noen! Var hos jordmor idag, er 12+4, og jeg hadde behov for å få bekrefta at det var liv der! Visste at det kunne være vanskelig å høre hjertelyden, så jeg var egentlig innstilt på å ikke få høre den. Men gleden ble stor da vi hørte sterke tydelige hjerteslag =) Var jo nesten så jeg begynte å grine der jeg lå, hehe!

Nå venter jeg bare på å fortelle sambo om jordmorbesøket, og så skal vi fortelle nyheten om graviditeten til mine foreldre idag =) Åh, så deilig å høre liv der inne!

Helt fjernt at det vokser en person inni meg...jeg føler meg jo ikke gravid, på tross av alle symptomer! Andre som har vanskelig for å tro at det faktisk er en baby inni magen??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10787118-aaahh-for-en-deilig-f%C3%B8lelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har både vært på ultralyd og hos doktoren og hørt på hjertelyden. Jeg kan nesten ikke tro at det er sant! Men det var veldig deilig å høre å se. Nå tror jeg endelig på det! Hadde ikke trodd jeg skull bli så rørt:) Hadde jeg hatt anledning til det, kunne jeg ha skikkelig hylt!

Gleder meg bare til magen kommer, og til jeg kan kjenne at babyen er der i tillegg:)

Vår baby er ventet 12 mai.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...