Gå til innhold

Aaahh, for en deilig følelse!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare SÅÅÅÅÅÅÅ glad idag =) Har sikkert vært ørten sånne innlegg her, men jeg MÅ bare dele det med noen! Var hos jordmor idag, er 12+4, og jeg hadde behov for å få bekrefta at det var liv der! Visste at det kunne være vanskelig å høre hjertelyden, så jeg var egentlig innstilt på å ikke få høre den. Men gleden ble stor da vi hørte sterke tydelige hjerteslag =) Var jo nesten så jeg begynte å grine der jeg lå, hehe!

Nå venter jeg bare på å fortelle sambo om jordmorbesøket, og så skal vi fortelle nyheten om graviditeten til mine foreldre idag =) Åh, så deilig å høre liv der inne!

Helt fjernt at det vokser en person inni meg...jeg føler meg jo ikke gravid, på tross av alle symptomer! Andre som har vanskelig for å tro at det faktisk er en baby inni magen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann!! min lille kommer 13 mai:):)

har også behov for å få se, og bekrefta at det er noe der, tror det nesten ikke selv vettu:) gleder meg til slutten av uka, da blir det sikkert ul, håper jeg også får høre hjertelyd!!:)

Skrevet

Gled deg masse til du får høre det!! =) Det er en helt fantastisk følelse! Jeg synes iallefall det! Spesielt siden det er min første og =)

Masse lykke til =)

Skrevet

min er her 11 mai.skal på ul 12. desember.har hørt hjærtelyden hos doktoren...d var gøy :0)

Skrevet

Jeg har både vært på ultralyd og hos doktoren og hørt på hjertelyden. Jeg kan nesten ikke tro at det er sant! Men det var veldig deilig å høre å se. Nå tror jeg endelig på det! Hadde ikke trodd jeg skull bli så rørt:) Hadde jeg hatt anledning til det, kunne jeg ha skikkelig hylt!

Gleder meg bare til magen kommer, og til jeg kan kjenne at babyen er der i tillegg:)

Vår baby er ventet 12 mai.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...