wennis Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Noen med erfaring? Hører veldig gjerne for og i mot:-) Har forelska meg litt i buggisen da... Liker godt at barnet kan sitte begge veier.
Skilpadda Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Hei! Jeg var greit fornøyd med easywalker sky når jeg brukte dypbag, eneste er at den er utrolig hard å få løs fra understellet. Som førstegangsforeldre glemte vi å spørre om så mye da vi kjøpte den og oppdaget nå som tulla er 5 og en halv mnd og har vokst fra dypbagen at sportsvogndelen ikke kan snu`s begge veier. Hun kunne bare sitte fra meg. Jeg synes det er hyggelig å ha kontakt med henne på tur når hun er så liten enda. Vi solgte easywalkervogna og kjøpte en quinny.Pass på at du spør om alt fra hjulene på vinterføre til bagstørrelse. Lykke til!
tertilus Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Vi har valgt Bugaboo. Den er lett (ni kilo) og har enkel og pen design. To små hjul og to store hjul: du kan tippe håndtaket over slik at du kan de store hjulene foran som jo er mest praktisk på vinterføre f.eks. Gå inn på bugaboo.com.
LegallyBlond Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Har ikke erfaring med dem selv, men hvis du skal ha den fra nyfødt ville jeg valgt bugaboo. Den har større bag og som du sier - den kan brukes begge veier. Har vært veldig fornøyd med kun forovervendte vogner selv, men fra barnet var nærmere året. Synes ikke det er noe særlig å ha dem vendt fra meg før det. Dessuten er buggisen kjempestilig og har masse kjekke finesser og ekstrautstyr. Kommer til å kjøpe en sånn selv om jeg får flere.
Mmmmmammman Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Sto mellom de samme.. Veldig lik smak vi:) Endte med Bugaboo pga størrelsen på bagen og vendbar sittedel. Og er superfornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå