Gå til innhold

Når kommer magen?


schubidu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei aner ikke når man kan begynne å se magen. Kommer vel an på om det er tvillinger og så er det vel litt forskjellig fra person til person tror jeg. Jeg regner med at det kan ta litt tid hos meg siden jeg har litt mage fra før av O.o

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann, har ei på jobb som er gravid i 17.uke og på henne så viser det en liten kulemage, utroli hærlig :) jeg er selv i uke 12 og føler at det viser på meg også, men det har jeg funnet ut at er bare jeg som føler, pga fortalte det til noen av de på jobben at jeg er gravid og da var det ingen som skjønte det, og ingen som så det på meg ! men det er nok bare pga jeg er litt oppblåst osv :) men har hørt at det begynner å vise i 4.mnd, men det er nok individuellt, med tanke på om enn var slank og hadde flat mage fra før, eller om enn hadde litt å gå på. jeg har litt mage fra før, så reiner egentli ikke med at det vil vise med det første :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i mitt første svangerskap kom magen i 5mnd og jeg har flat mage.så regner med at den kommer tidligere denne gangene, siden magen allerede har vært utvidet en gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter mitt tredje, og har helt flat mage og min viste ikke før i uke 16-17, deretter blir det bare mer og mer tydelig!

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

Er i uke 7.Har vanligvis helt flat mage... og på morran er den også flat, men sent på ettermiddagen kvelden er den kjempestor! er sånn at jeg ikke kan ha olabuksenen på meg behagelig hele dagen, litt problematisk da jeg jobber nattevakt... og ikke får igjen buksene:) men koser med den, og gleder meg til den blir sånn hele tiden:) Samboeren fikk opp øya når han så magen en kveld! Men det er vel bare luft... ( illeluktende luft:))

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forrige gang kom magen i 5 mnd hos meg. Håper den kommer litt før denne gangen. Har jo hørt at den ofte gjør det når den har vært utvidet før.

 

Er 10+6 i dag, og ingen mage enda, unntatt valpefettet jeg hadde fra før ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11+1 i dag og har fått mage. Ikke så alle ser det ,men venninner og de rundt meg som hvet det ,ser det.(har en mistanke om at folk rundt lurer litt når de ser magen:-) Men viser ikke tydelig nok til at de kan spørr) Dette er mitt 3 barn, så klart livmora har vært stor noen ganger før, så regnet med det viser tidligere denne gang.

Det er som de over skriver, magen vokser litt ut over kvelden, og tro meg det gjør den,men kan se det fra morgene og nå. Jeg er værken slank eller overvektig, innforbi normalen.

 

Magen har også begynt å bli fastere, ikke så løs som for noen uker siden, det fylles i, herligt!

 

Lykke til, og gled deg! Det er helt herligt. Nå venter jeg på å få kjenne sparka. Forrige gang kjente jeg det i uke 14 så har stor forventninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg begynte å få mage i uke 8. i uke 111 så alle rundt meg at jeg var gravid. legen sa d skyltes arv og mye fostervann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...