Gå til innhold

Noen andre som har ofte vondt i hodet?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har mye vondt i hodet, men det er typisk meg når jeg er gravid. Hva er det å gjøre med det? Vil ikke ta for mye paracet heller. Kan ikke huske, men varer det ut svangerskapet når det først er kommet? Hvorfor får vi vondt ihodet når d er i forbindelse med svangrskap, bør en slappe av eller kan en fortsette å jobb fullt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også en god del vondt i hodet. DEt hjelper litt med frisk luft, og drikk masse:) Man kan få vondt i hodet av for lite væske og jeg er tørst hele tiden. Jeg har et barn fra før og da jefg gikk gravid sist, gikk det over etter noen mnd. Jeg tror nok du kan fortsette å jobbe hvis det ikke sliter deg helt ut. Jeg jobber ikke selv, så jeg anbefaler deg bare å lytte til kroppen. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har også mye vondt i hodet. Syns det er litt vanskelig å vite hva man skal gjøre. Førstegangsgravid, så jeg vet liksom ikke om det er pga graviditeten eller hva det er, men det kom liksom med en gang jeg ble gravid. Vil ikke ta Paracet så ofte, selv om man egentlig kan ta det. Er ikke noe gøy å "spise" tabl uansett. Har prøvd å gå en del turer og sånn, men det dunker så i hodet. Ja, ja ... Får ta det litt med ro, så kanskje det gir seg etter hvert. Lykke til med hodepinen du i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hormonendringene som gjør at man kan få vondt i hodet, men frisk luft, ut å bevege seg og nok vann hjelper nok på!

Jeg liker heller ikke å spise tabeltter nå.... Da har jeg heller litt mere vondt... Går lettere når man tenker på hva som vokser inni en... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar. Jeg jobber i barnehage så er mye ute, g driker vann gjør jeg masse Så da er det vel å smøre seg med tolmodighet å håpe det værste går over Inni mellom syntes jeg det er behov for å sm meg ( ikke 100%) Men så vil jeg ikke være "pyse" heller, men det er tøft å gå på jobb i perioder, og jeg hvet de trenger meg der.Det er den samvittigheten

 

Noen som har pøvd lavendel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min sa det er bare å ta Paracet i normale doser. Men hos meg hjelper det ikke. Er 30% sykemeldt i en mnd foreløpig pga dette. Håper det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...