Gå til innhold

Store pupper


Vinglegåsa

Anbefalte innlegg

Hei

 

Dette kan kanskje virke som ett dumt spørsmål, men vokser puppene mye under svangerskapet og etter? Er litt redd, for jeg har en smule for store fra før av og vil ikke ende opp med ett freakshow over magen :/ Er 5+4 i dag. Eneste jeg har merket er at puppene er blitt noe fastere:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg har hørt at de i gjennomsnitt vokser 400 gram tilsammen. Jeg har litt størrelse på puppene fra før jeg også og har bare merket at de har blitt fastere foreløpig. Noe som ikke er et minus. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) takk for svar.

Faste pupper sier jeg ikke nei takk til :) Men er 200g pr pupp så mye som en bh str? Om det går å regne det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mine er blitt faste og fine og vokser seg ut av bh'n. Men de er ganske så ømme også. Mannen får knapt røre Og hvis han rører er jeg redd for at han skal være for hardhendt, for det skal ingenting til før det gjør vondt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier at hvis puppene øker mye er det jente i vente..og det stemte for meg..Gikk foressten fra 75 d til 80 F..Og de har ikke gått tilbake heller nesten 6 mnd etter at jeg sluttet å amme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! jeg er i uke 10, og det første jeg merket var at puppene var ømme og vokste! de er store fra før, bruker 75 D, nå måtte jeg ut å handle nye i en str større 75DD... og de passer bare akkurat.. tenk når de fylles med melk i tillegg:/ må si jeg er skeptisk! men jente er jo bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine vokste mye i første svangerskap, men gikk nesten tilbake til normalen (litt større da) etter at jeg sluttet å amme. Nå er de allerede i gang med å vokse igjen, og jeg er i uke 5 (!!!!) hjelp :-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene hva har jeg i vente da:( Har 80 G nå, og de vokser. Er i 7 uke nå... Heldigvis har de STORE str der jeg bestiller bh'r i england. Bravissimo.com Bra kvalitet og ikke minst pene bh'r. Heller ikke så dyrt :) Må nok kjøpe ammebh der om ting går som det skal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...