Libido- Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Selvfølgelig. Men ingen pølser skal koke... de skal trekke =)
pøber´n & je Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Du kan trekke de ja. Ikke koke, for da vrenger de seg
*FiskeLine* Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Det går fint :-) De kokes jo når de brukes i pølselapskaus:-)
Angelina Jolie Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2007 Skal jeg bare koke opp vannet og la de trekke der? Hvor lenge skal de trekke? Sorry,men pleier aldri å la det til middag skjønner dere;)
Libido- Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 kok opp vann med litt bujong i, det setter god smak. La de trekke til de flyter opp, ca 10 min.
hund&barn@fullrulle Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 Når jeg "koker" kjøttpølser pleier jeg ha de i brun saus. Lager sausen og har pølesene i biter oppi.
røre-røre og lille umulius Skrevet 31. oktober 2007 #9 Skrevet 31. oktober 2007 Har du aldri spist det før?? De kan trekkes i vann.Sett platen på lav varme og la pølsene ligge der en stund.Bruker å sette platen på når potetene har begynt å koke. Du kan servere smeltet smør,surkål eller erterstuing til. Du kan også dele de i 3 og ha de i brunsaus.Deilig med litt løk i sausen. Server med poteter og erterstuing. Nam,nam...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå