Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 tror jeg skal ha ikm i morgen. men har ustabil mens. har mensmurringe og kvalme 2 siste dagene (har vært veldig forkjølet 2 siste dagene) egentlig ikke ømme bryster, bare litt stikkinger... har så lyst til å være gravid.. tror dere jeg er det? testet neg. i går. men det var sent på kvelden etter jeg hadde drukket endel brus. har å lagt på meg 2 kilo den siste uka. har vanskelig for å legge på meg. utenom når jeg er gravid, la på meg 15 kilo forige gang...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Hvordan i all verden skal vi vite det??????????????????????!
BabiKlar Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Hei!!!!! Beklager at noen er så utrolig barnselig i svarene sine, men jeg ville testet meg i morgen med morgenurin hvis jeg var deg:) LYKKE TIL:)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Hææææææææ..........?????? Hu la inn dette 31. okt. og har sikkert testa 100 ganger allerede!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Jepp! Dritt-lei mas for ikke-gravide! Vil at dette skal være et forum for gravide, det må du da være enig i??!
BabiKlar Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 jeg har akkurat kommer fra "bli gravid" selv og jeg vet hvordan det er å ikke få svar på spørsmålene sine, så jeg er villig til å svare på alt jeg kan, uansett om du er gravid eller ikke!!!!!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 blir så lei dritt svar fra enkelt her inne````!!! faen meg så barnslige...
monilu- Har født Skrevet 3. november 2007 #9 Skrevet 3. november 2007 Hva gjør du egentlig her inne da? Her er vi for å hjelpe og støtte hverandre uansett grunn. Hvis du ikke takler dette burde du kanskje holde deg unna og ikke gjøre dagen sur for andre. Og hvorfor i all hverden kan du ikke signere med nick? Tørr du ikke å stå for det du skriver?
Nætte;mortil2 Skrevet 3. november 2007 #10 Skrevet 3. november 2007 ja, enig med monilu her.. syns det er trist at noen må være ufine når man har spørsmål..... Er vel bare å la være å lese de innleggene somm man mistenker inneholder slike ting da vel anonym?? Eller blir det for vanskelig?????????????????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå