Gå til innhold

gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

tror jeg skal ha ikm i morgen. men har ustabil mens. har mensmurringe og kvalme 2 siste dagene (har vært veldig forkjølet 2 siste dagene) egentlig ikke ømme bryster, bare litt stikkinger... har så lyst til å være gravid.. tror dere jeg er det? testet neg. i går. men det var sent på kvelden etter jeg hadde drukket endel brus. har å lagt på meg 2 kilo den siste uka. har vanskelig for å legge på meg. utenom når jeg er gravid, la på meg 15 kilo forige gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!!!! Beklager at noen er så utrolig barnselig i svarene sine, men jeg ville testet meg i morgen med morgenurin hvis jeg var deg:)

 

LYKKE TIL:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!

 

Dritt-lei mas for ikke-gravide! Vil at dette skal være et forum for gravide, det må du da være enig i??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har akkurat kommer fra "bli gravid" selv og jeg vet hvordan det er å ikke få svar på spørsmålene sine, så jeg er villig til å svare på alt jeg kan, uansett om du er gravid eller ikke!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør du egentlig her inne da?

Her er vi for å hjelpe og støtte hverandre uansett grunn. Hvis du ikke takler dette burde du kanskje holde deg unna og ikke gjøre dagen sur for andre. Og hvorfor i all hverden kan du ikke signere med nick? Tørr du ikke å stå for det du skriver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, enig med monilu her.. syns det er trist at noen må være ufine når man har spørsmål..... Er vel bare å la være å lese de innleggene somm man mistenker inneholder slike ting da vel anonym?? Eller blir det for vanskelig?????????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...