Gå til innhold

lunsj-treff på Resept i Østervåg 43, tirsdag 06.november kl. 11.30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,hei jenter! Da setter jeg opp et lunsj-treff på Resept (for meg blir det nok frokost tenker jeg...) som avtalt. Håper det er mange som har anledning til å komme. Resept åpner 11.00, så det går jo greit å møtes 11.30. Jeg bestiller bord dagen før hvis vi blir mange. Meld dere på denne tråden!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte å skrive at dette treffet er beregnet for november,desember og januar mammaer.

Skrevet

Jeg kommer - gleder meg :D

Skrevet

kor ligge resept henne da?

skal prøve å få vær med på lunsj treff, viss ikke babyen har kommet:)

Skrevet

ligger i Østervåg 43 (gågata ikke så langt fra kaiområdet), var hvis ikke så langt ifra El-kjøp forstod jeg

Skrevet

då skal eg prøve å finne frem. det blir koselig.

går eg mot elkjøp?

Skrevet

det ligger rett med inngangen til El kjøp. Kan eg og komma?

Skrevet

barnnr.2

Klart du kan!

Skrevet

Hei! Jeg skal prøve å komme en tur :-) Har aldri vært på Resept før. Er det den som er gamle Tante Molla? Det skal bli spennende å treffe dere!

Skrevet

ingen anelse om det er gamle Molla, men ligger like ved El-kjøp og rett ovenfor et kunstgalleri-butikk i enden av Østervåg (nr 43)

Skrevet

Ok, da skal jeg se om jeg finner det :-) Har forresten skrevet noen innlegg med deg på ks debatten, nattensdronning, så det skal bli koselig å treffe deg!

Skrevet

Heisann:)

Vi skal på 3D ul kl 10, men kommer når vi er ferdige. Regner ikke med det tar så lang tid.

Gleder meg:)

Skrevet

Eg trur kanskje eg kjem òg, men eg får sjå det litt ann. Snakkes

Skrevet

ser ut som det kommer noen her, tror jeg tar turen da, sånn bare for løye, har jo fri og nå...

Skrevet

tror ikke at eg komme i mårra. ser ut som om eg får en fødsel.

kos dokke masse i mårra og på onsdag, så kan eg jo vær med på trille turer når den tiden komme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...