Mamzen Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Skal feire jul hos meg selv for første gang og har ingen pynt, hverken til juletre eller ellers! Hvor har de fin julepynt?? Kommer meg ikke så mye ut i butikker for tiden, har julepynten kommet nå?
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Illums i Vika har masse lekkert. Gjorde mine største innkjøp der i fjor. Gleder meg til å ta det frem i år..
Niem og Patrick Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Kremmerhuset og Styvis har fin pynt, litt sånn som ikke alle andre har Og panduro har mye fint, men det må lages selv
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Søstrene Grene i Sandvika storsenter har SÅÅ mye fint og billigt nostalgisk julepynt.. Skal ta meg en tur i løpet av de neste par ukene.. Pynter på slutten av november her i huset;)
Topp 10. Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Ikea har utrolig mye fint, variert og ikke misnt billig juletrepynt!!! Har selv kjøpt meg brune og gull kuler til å ha på vårt juletre!! Masse utvalg!! Julepynt ellers i hjemmet så jeg ikke etter men de har sikkert masse fint!!
Kvitrebekk Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 Christiania glassmagasin og generelt interiørbutikker
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 Hvis du skal pynte huset for første gang trenger du vel en del? Jeg vil anbefale deg å ta turen til Europris, IKEA, nille osv. Her har de mye fint og billig. Jeg er av typen som fort blir lei ting- så jeg har handlet MYE her...hehe
Erisa* Skrevet 31. oktober 2007 #9 Skrevet 31. oktober 2007 Regner med du bor i Oslo siden du ikke nevner by, men i Bergen er det en butikk på Galleriet i øverste etasje som selger helt utrolig fin julepynt. Den ligger i samme hjørne som Glassmagasinet, en etasje over. Har ikke sett i år, men de hadde helt utrolig mye nydelig i fjor i alle fall!
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #10 Skrevet 31. oktober 2007 Plantasjen har MASSSSE fint julepynt.... ikke så dyrt heller )
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #11 Skrevet 31. oktober 2007 Var på plantasjen og jysk i dag, MASSE fint som ikke koster så alt for mye. Greit hvis man skal ha mye. Anbefales:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå