Gå til innhold

Noen blitt gravid på pilla??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre enn meg liksom??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har blitt gravid to ganger tidligere selv om jeg gikk på p-piller. Denne gangen var det planlagt da!:)

Skrevet

Jepp. Jeg ble gravid på p-pillen denne gange. Yasmine. Tok den hver dag til ca samme tid, og hoppet aldri over en....

Skal si overaskelsen var stor da jeg sto der med en positiv graviditetstest.....

Skrevet

Ja jeg ble gravid på yasmin og, men glemte en pille og gått på p-pilla nå i 5 år.. så ble litt overrasket ja

Skrevet

Det var forresten Yasmin p-piller jeg brukte.

Skrevet

Heisann, jeg ble gravid på pilla, hadde tatt alle pillene til rett tid osv, men slikt kan vist skje ! Men følte meg passe dum, gravid og på pilla, måtte virkelig telle gjennom og sjekke om jeg haddde glemt en dag eller no sånn.

men men, det kommer jo no godt ut av det, og vi gleder oss kjempe mye med tanke på livet som vokser inne i magan :)

Skrevet

Jepp, to ganger. Første gangen på Trionetta p-piller, denne gang med Cerazette minipiller. Har tatt alt til rett tid, men likevel blitt gravid. Har et barn som er planlagt, og snart to som ikke er det :D

Skrevet

Rart at så mange har blitt gravide på yasmine. Det var det jeg brukte også.

Fikk helt hetta for hva ville samboern tro.

Men han var jo heldigvis bare glad.

Testet ikke før jeg var 12 dager over im så overraskelsen over positiv test var stooor.

Jeg fikk forøvrig førstemann og på pilla etter ett heidundrandes bursdaglag,men den gang var det liksom litt mer forstålig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...