Gå til innhold

Weeee - i natt rant det melk!!


Gjest VerdensHeldigsteMamma

Anbefalte innlegg

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Ok, de fleste blir kanskje ikke så glad for en våt og klissete pupp, men for meg var det veldig stas=)=)=) Er i uke 30, og vet nå at begge puppene funker!

 

Så nå kan det bli bruk for de nyinnkjøpte ammeinnleggene framover....

Flere som har handlet hos Nøstebarn? Tenkte det var bedre for puppen å ha ull innerst, i stedet for sånne av papir. Spesielt med tanke på at babyen kommer på kaldeste vinteren, vil helst unngå brystbetennelse.

 

Gleder meg sånn til å amme gutten min, det ser ut som toppen av lykke å sitte der med et lite nurk lagt til brystet.....<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også observert noen dråper fra hvert bryst, ble veldig gira! Dette er førstemann for meg, så jeg vet jo ikke om puppene virker eller ikke:)

 

Jeg har kjøpt ammeinnlegg i ull på apoteket, de er helt supre og kan vaskes på 60 grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så artig at dere har begynt å produsere mat. ;) Jeg må innrømme jeg gleder meg litt til det jeg også. Ser av og til noen hvite prikker på vorten som jeg kan ta vekk. Tykk, størknet melk liksom. Bare veldig lite. Men håper jeg får noe mer i løpet av de neste ukene....må være deilig å se at de faktisk funker ja. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente de første dråpene for en uke siden, men i natt var det faktisk kommet en ganske stor flekk. Er dette råmelk? Skal man gjøre noe med det eller er det helt normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Anonym;

 

"Melka" mi var litt gulaktig og blank, den virka liksom som om den hadde skilt seg litt, hvis du skjønner? Den blir vel kanskje ikke melkehvit før etter fødselen, når produskjonen har kommet ordentlig i gang. Men vet egentlig ikke hva som er normalt, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våkna med noen størkna melkestriper på brystet i dag:-) Litt morsomt da, hadde ikke trodd det skulle skje så tidlig, er i uke 30 jeg også. Hadde nok ligget på magen, for det var to flekker på lakenet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt "tørrmelk" på brystvortene ganske lenge nå, men det har ikke vært sånn at jeg har merket noe til at det har runnet ut hittil, men nå har det begynt...

 

Jeg bruker innleggene i papir fra Rimi, men det er nok lurt å ha noe i ull når det blir kaldere.

 

Noen sier at man kan presse ut råmelken, men det stimulerer visstnok bare til mer produksjon, og det er vel ikke noe vits før babyen kommer eller?? Derfor gjør jeg ingenting annet enn å pirke bort melken som stivner på brystet - vi vil jo ikke ha surmelk heller ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...