Gå til innhold

Da var gifteringen rundt halsen... snufs...

Gjest

Anbefalte innlegg

Da jeg våknet i morges var fingrene mine helt som tømmerstokker... har fremdeles 0 på ødem, men det varierer tydeligvis litt på dagen. Så nå tok jeg ikke sjansen lenger, nå måtte ringen av fingeren. Den satt godt som det var!

Er 21+3 i dag. Flere som har nådd grensen for ringene sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke ha den på om natten lenger, ikke alltid jeg får den på før det har gått noen timer av dagen heller.. Sist hadde jeg den på hele svangerskapet, og måtte ta den inn to størrelser etter fødselen, så det er nok derfor jeg ikke kan bruke den nå.. Jaja, det går jeg so til igjen etter det hele er overstått, men føler meg veldig naken uten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker at min forlovelsesring sitter strammere på. Må ta den av på natten fordi den da er så stram at det banker slik i fingeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte med at ringen måtte av om natten, men nå henger den rundt halsen for sikkerhets skyld. Sist jeg var gravid så måtte jeg til gullsmeden å få klippet av ringene mine i uke 35, jeg hadde glemt å passe på. Så denne gangen er det "føre var prinsippet" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har vært rundt halsen lenge nå... snufs... Første gangen jeg ikke har hatt den på fingeren siden vi giftet oss sommeren 2006....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...