Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg er nå i uke 7+0 og har ikke hatt ømme pupper i det hele tatt. De er bare blitt litt større. Leser hele tiden at det er et tidlig symptom...Er det flere som ikke merker noe til dette?
perle* Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 De er veldig ømme og såre her! har blitt en del større også ja. =)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har ikke. De er heller ikke blit større ennå. Jeg ammer fremdeles min førstefødte og vet ikke om det har noe å si. Lillegutt har heller ikke reageret på å melken smaker annerledes (som jeg har læst og er et tidlig tegn på svangerskap). I det første svangerskap mit ble pupperne først ømme i 2.tri. Der begyndte de og å vokse.
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Jepp, ømme og voksende.Trenger strengt tatt IKKE større,men.... Jeg hadde ikke ømme pupper forrige gang, så dette er nytt for meg... Begynte å bli øm ca i uke 7. Håper du slipper, da det ikke er så veldig deilig, akkurat.... lykke til:-)
snart mamma til 2 i juni Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Nei jeg har heller ikke, bare litt øm i bryst vortene.... Ikke har de blitt større heller....
Vinglegåsa Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Hei allesammen Mitt først innlegg her. Jeg har hatt ømme pupper siden jeg ventet mensen jeg ikke fikk Er 5+4 i dag. Noen som vet hvor lenge man har ømme pupper? Ikke så veldig behagelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå