Gå til innhold

Heisatur med jobb.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei hei og grattulerer så mye:)

jeg har samme dillemaet som du, jeg hare en jobb der det er masse middager og slikt spessielt nå tiden frem til jul.jeg er i uke 6+3 og har ikke lyst å si noe enda. i tillegg jobber jeg bare sammen med menn så dette kan jo bli spennede:)

En vennine av meg hadde med seg "ferdigbalndet" på blå tur og ingen merket noenting, og når hun kom ut på uteplassen der vi endte opp etterpå trodde vi alle at hun drakk gintonic, men det var vann med isbiter og lime.

du får ha lykke til da:)

Jeg har vært på tur med jobb og gikk sist i baren og bestilte meg alkoholfritt øl (du får flaska og vanlig glass, men be om vanlig ølglass og at de fjerner flaska - litt lamt at de blir halvfulle, men ingen av kollegaene sa noe) eller sitronbrus og lime som "GT". Bare si at du kjører et luretriks og be dem droppe å gi deg 7up-flaska. Min mann i baren beholt flaska mi og ga meg påfyll når jeg stakk innom. Ellers fikk jeg litt trøbbel ved matbordet. Kjørte alkoholfritt til lunsj, men til middag fikk jeg vin - som jeg til og med måtte smake på :) - men som jeg ikke drakk. Dette var på båt, så jeg sa bare at jeg ikke var så sjøsterk... - Lykke til, det går kjempefint!! Og snart kan du være åpen om det hele, og da blir dette en morsom historie!

Har litt samme problemet jeg.. Skal på julebord 16 november. Er da 13 uker på vei. Har ikke planer om å si noe riktig enda, trur jeg må skylde på at jeg ikke har barnevakt dagen etter jeg... Pluss at jeg skal jo på jobb natten den 17. Er ikke så god på sånn lurefyll.... trur de gjennomskuer meg. hehe.

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...