Gå til innhold

Enda en forsinket mens - Kan det være pga hormonbehandlingen?

Anbefalte innlegg

Hei

Etter første mislykkede IVF fikk jeg en forsinket mensen. Trodde mensen skulle stabilisere måneden etter, men jeg venter fortsatt på at menstrasjonen skal komme. Er det noen som har opplevd det?

Er hormonene i kroppen ennå slik at de forsinker menstrasjonen enda en gang?

(Tok en graviditetstest i går kveld......negativ som vanlig)

Hvis alt hadde gått riktig så skulle jeg ha egguttak uken før jul, men hvis mensen ikke kommer så må vi kanskje utsette det hele en måned til? Vet ikke om riksen holder åpen i juleferien?

Lei meg

Fortsetter under...

Hei!

Har litt av det samme problemet, etter mislykket forsøk kom mensen presis, men 2 mensen etter mislykket forsøk kom 10 dager forsinket, så det er nok hormonbehandlingen som har gjort det. Jeg skal begynne på spray snart, men ikke sikkert jeg får komme inn før jul, for riksen har julestengt. Så jeg får vite om jeg rekker det før jul når den første blodprøven taes, for da ser de om kroppen min er skikkelig nedregulert. Men det kan jo hende du rekker det akkurat du også.

Lykke til! :-)

Takk for svaret ditt Loop

Det var godt å få et svar. Det er så kjedelig å vente på menstrasjon, spesielt nå som det kan krasje med julefri.

Krysser fingrene og håper at vi begge rekker en ny runde før jul.

Vi skal også på icsi. Hvis mensen dukker opp snart så blir det uttak på oss i uke 51.

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...