Gå til innhold

Da er termindagen her...

Gjest

Anbefalte innlegg

Men ingen tegn på at gutten vår har tenkt å komme med det første. Har periodevis mye kynnere og mensmurringer, men det er så opp og ned. Var hos jm i går og fikk høre at jeg har god "fødekropp" hva nå det skal bety. Men jeg tar det til meg!

Har ikke rukket å bli drittlei ennå. Føler meg i super form, selv om ikke nattesøvnen er like bra lenger. Men det er det kanskje like greit å venne seg til...

Ellers har dette svangerskapet vært en drøm! Det går an selv om vi ikke er 20 år lenger! :)

Fortsetter under...

De som ligger inne i magene våre har nok ikke noe begrep om tid og termindatoer enda!

Selv er jeg akkurat 38 uker i dag. Forventer ikke at noe skjer før termin.

Rart å stå ovenfor noe så stort som en fødsel som man tidsmessig ikke har noe kontroll over. Har foreløpig et helt avslappet forhold til det, men vi får se hva jeg selv tenker når termindatoen nærmer seg.

Gutt i vente her også!

Gleder meg til å lese din fødselshistorie når den tid kommer.

Har selv plass på B på Ullevål.

Det er vel bare å smøre seg med tålmodighet, de kommer når de kommer. Her er det 13 dager igjen, men har gått med murringer i ryggen og kynnere i snart 2 uker.

I går var jeg inne på Ullevål en tur, da jeg trodde vannet lakk litt.

Ble satt på ctg og da viste det at jeg hadde rier med 5 min mellomrom, men det gir seg etter 3-4 timer.....

Er ganske lei, men er jo det beste om hun blir litt til da.

Lykke til, kanskje vi møtes på Ullevål avd B da liten kuling.........

Og her er en til som er födeklar, termindato passert nå.

Samme her; rier og kynnere som kommer og går. Försöker konsentrere meg på andre ting, ellers blir det slitsomt.

Tror jeg venter jente, hun får gjerne titte ut snart. Men, min 3-årige datter har omgangssyke og jeg er opptatt av det akkurat nå.

Ja så får vi vel se da..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...