BabiKlar Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har akkurat testet positivit på CL test og jeg er graviiiiid....det var et tydelig kryss i kontroll ruten...men det er 3 dager til IKM,..kan det virkelig være et så tydelig kryss 3 dager før ikm??? OG når bør jeg oppsøke lege??
snart mamma til 2 i juni Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Da er du helt sikkert gravid, gratulerer såå mye!! Kan slå ut tidligere, kommer ann på hvor mye hcg du har i kroppen :-))
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Gratulerer! Jeg testet positivt (sterk strek) 4 dager før IKM, så det kan absolutt skje! Lege trenger du nok ikke å kontakte på noen uker, men kan jo ring og fortelle hvor langt du er på vei og få de til å gi deg en time når de mener det er på tide
AS og lillemor=) Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Hei hei=) GRATULERER=) Jeg testet positivt forrige fredag, og er idag akkurat 6 uker påvei. Ringte legen nå på mandag, og kontordamene ordnet meg time. De sa det ikke var nødvendig å komme enda, så.. har time 22 november, og da er jeg vel 8 uker på vei ca..hehe=) De sa at da måtte jeg ha med urinprøve, så ble det målt blodtrykk, blodprøve i fingeren.. ja, vet ikke mer.. fikk ikke med meg mer=) heeh..=) Tenkte det kunne være greit å bestille time, selv om det er langt frem i tid=) kanskje du skulle gjøre det samme?
BabiKlar Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 31. oktober 2007 jente.24 Det hørtes lurt ut ja:) Men syntes du jeg bør ta en ny test på fredag når jeg har ikm, sånn for å være sikker? kan lissom ikke tro det enda, hehe..... rart at det er et så tydelig kryss 3 dager før ikm, men det er vel sånn clearblue tester er.... Men du, hvordan regner jeg ut hvor langt jeg er på vei??
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #9 Skrevet 31. oktober 2007 du regner fra første dag den siste mens du hadde. skjønner? sånn som meg hadde eg sist mens den 9-9/o7 da regner eg fra den 9 å er da 7+3 i dag.
BabiKlar Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 31. oktober 2007 Tusen takk:) Da er jeg 3+4 og har antageligvis termin rundt 15.07.2008..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå