Gå til innhold

HJELP HJELP,, SE HIT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat testet positivit på CL test og jeg er graviiiiid....det var et tydelig kryss i kontroll ruten...men det er 3 dager til IKM,..kan det virkelig være et så tydelig kryss 3 dager før ikm??? OG når bør jeg oppsøke lege??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er du helt sikkert gravid, gratulerer såå mye!! Kan slå ut tidligere, kommer ann på hvor mye hcg du har i kroppen :-))

Skrevet

Gratulerer! Jeg testet positivt (sterk strek) 4 dager før IKM, så det kan absolutt skje!

Lege trenger du nok ikke å kontakte på noen uker, men kan jo ring og fortelle hvor langt du er på vei og få de til å gi deg en time når de mener det er på tide

Skrevet

Hei hei=)

GRATULERER=)

Jeg testet positivt forrige fredag, og er idag akkurat 6 uker påvei. Ringte legen nå på mandag, og kontordamene ordnet meg time. De sa det ikke var nødvendig å komme enda, så.. har time 22 november, og da er jeg vel 8 uker på vei ca..hehe=) De sa at da måtte jeg ha med urinprøve, så ble det målt blodtrykk, blodprøve i fingeren.. ja, vet ikke mer.. fikk ikke med meg mer=) heeh..=)

Tenkte det kunne være greit å bestille time, selv om det er langt frem i tid=) kanskje du skulle gjøre det samme?

Skrevet

Grattis=)

Skrevet

jente.24

Det hørtes lurt ut ja:)

Men syntes du jeg bør ta en ny test på fredag når jeg har ikm, sånn for å være sikker? kan lissom ikke tro det enda, hehe..... rart at det er et så tydelig kryss 3 dager før ikm, men det er vel sånn clearblue tester er.... Men du, hvordan regner jeg ut hvor langt jeg er på vei??

Skrevet

du regner fra første dag den siste mens du hadde.

skjønner?

sånn som meg hadde eg sist mens den 9-9/o7

da regner eg fra den 9 å er da 7+3 i dag.

Skrevet

Tusen takk:) Da er jeg 3+4 og har antageligvis termin rundt 15.07.2008..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...