Gå til innhold

I natt ringte jeg føden..........

Anbefalte innlegg

Fikk plutselig så innmari vonde kynnere i går kveld som ikke gikk over, og gjett om jeg fikk panikk...har jo ikke planlagt å føde før termin jeg og svigermor er ikke innstallert her før til helgen så det endte med at jeg ringte føden og fikk snakke med jordmor.

Fikk avtalt at hun skulle sende sykebil om dette ble verre (pga av at da kunne jo ikke løvemannen bli med, forrige fødsel tok i underkant av 3 timer, vi har flyttet 3 mil unna sykehus og jeg er livredd for å føde på et busstopp med en taxisjåfør kikkende opp i herligheten;-)))

Heldigvis gikk det over utpå natten, men nå skal i alle fall jeg pakke kofferten min ja. Jordmor sa forresten at 3.mann kan være en luring og det har hun jammen rett i...... men flere slike spøker som i natt får han versegod holde seg for god for.

Gjett hvem som skal ta det heeeelt med ro i dag da jenter??

Ha en god dag!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10783335-i-natt-ringte-jeg-f%C3%B8den/
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff hadde sykt vondt i natt jeg å, men har heldigvis roet seg litt i dag, men gir seg ikke helt...

så får se hva som skje... huff...

er ikke noe morro å gå rundt slik som dette vertfall.. jeg blir så grinete når jeg har vondt, skikkelig sur... hehe ;o)

huff, vi får nok bare bite tennene sammen, og vente ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...