Gå til innhold

Må vel bare belage meg på og hoppe over i November klubben da eller?

Anbefalte innlegg

Hadde termin 26.10, men sitter fortsatt her med magen da :-)

Og i dag er siste dag i okt og har ikke ett tegn på at fødsel er nært, så må vel bare innse fakta at jeg snart må skifte klubb! Er jeg alene her nå, har alle andre fått, føler at ALLE føder og får møte de skjønne små utenom meg.

Jeg trodde visst ikke jeg skulle gå noe særlig over termin, men så feil kan man ta, og så demotivert man blir, gidder ikke gjøre noen ting... Vil bare sove og våkne av at riene er der eller vannet går :-)

Sorry, blei litt klagete dette, men, men, de som er på overtid skjønner!

Fortsetter under...

Jeg skriver under på innlegget ditt! :)

Termin 26.okt og her skjer det lite.... Føles liksom som om han aldri kommer ut! Rart at man liksom gleder seg til ting virkelig skal gjøre vondt... Blir like skuffa hver morgen jeg våkner av at ingenting har skjedd!

Masse lykke til iallefall! Du er ikke alene! Håper det skjer noe snart! :)

Hei!!! Føler akkurat som dere...hadde termin 21 okt jeg..10 dager over, og ingen tegn. Venter og venter hver natt...men nei... Nå har det gått så lang tid, at noe må jo skje snart. Skal på sykehuset uansett fredag.. så i løpet av helgen må den vel komme ut!! Lykke til!

Ja, vi er vel nært de siste her inne nå.... Hadde termin 26 okt jeg også. INGEN ting skjer. Trodde vi skulle få masse energi rett før fødsel, men jeg har aldri følt meg så giddaløs og trøtt som nå.

Men for hver dag som går nærmer vi oss den dagen vi skal få holde vår lille :) Gleder meg veldig, men er spent også. Hva vil det egentlig si å være mamma? Å ha den lille som er så totalt avhengig av deg? Grue-gleder meg :)

Og jeg er her fortsatt!! Grrr ( litt veldig lei no ja) .Hadde termin den 21. okt , og ingenting som tyder på at det skjer noe i denne måneden, så det blir vel novemberbarn. var til legen i går, og skal igjen på fredag, og dersom det da intet har skjedd , så ringer legen sykehuset.

Litt deilig å få klaget litt, spesielt når man bare er så lei, og bare går og venter og venter:-) Og når man får sms hele tiden om det har skjedd noe, så blir en jo også nokså irritert, for såklart sier vi ifra når det har skjedd noe!!! hallo :-))))

Termin var på mandag, så blir nok november barn på meg også!

Kjenner at kroppen ikke har det noe særlig nå.. Utrolig sliten, har rett og slett ikke energi!

Gleder meg til bebisen er ute, vil så gjerne bli kjent med henne!!!

Annonse

Hadde termin på mandag, og ingen følelse av at babyen er på vei ut på en stund... :-) Har heldigvis ingen plager og har nok energi til å kose meg å nyte permisjonsdagene før babyen kommer. :-) Det blir vel mye mer slitsomt når babyen har kommet ut...

Hei hadde termin 27.10 og ingen tegn her heller så du er ikke alene

Det er bare å legge seg inn i November klubben, men tenk på at da blir vi noen av de første som føder der. Føler det akkurat som deg håper bare jeg skal våkne av at vannet går, men det kan jo ikke være lenge til nå :-)

Blir nok novemberbaby på meg også... Hadde termin 21.10 og har knapt hatt en eneste kynner eller murring! Og har i allefall ikke sett snurten til mr.slimpropp. Så jeg har herved gitt opp håpet på at kroppen min klarer dette uten litt starthjelp.... ÆSJ, er så kjedelig å vente!!

Fredag kl 08 er siste frist for denne bebisen, da har jeg time for igangsettelse!! Gleder meg like mye til å være ferdig med graviditeten som til å bli mamma igjen.

Lykke til, til alle oss som går å venter!!

Ja, nå er det 4 1/2 time til vi er i novemberklubben - og for min del skal det vel sinnsykt mye til hvis ikke så skjer: Her skjer det ikke all verden. Hadde termin 23. oktober, så begynner å bli en smule lei nå ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...