Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Hei, Tenker på deg og lurer på hvordan det går. Her er det lite nytt, deilig med permisjon, skal på kontroll til jordmor i dag. Kan ikke tenke meg at han planlegger å komme ut før termin. Vi har vel ikke noe annet valg enn å ta det som det kommer! :-)
yasumi Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Alt vel her! Men det begynner å bli tungt..... Termin i morgen, så kanskje i løpet av helgen, hvem vet? Kjenner mere nedpress + mensmurring, så prosessen er i hvertfall i gang :-) Men det kan jo ta et par uker til, da. Ja, det er deilig med permisjon, man trenger det virkelig! Anbefaler deg å slappe av og samle krefter den siste tiden.
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Prøver å være mentalt innstilt på at det like gjerne blir 2 uker etter termin. Vi får ser hva jeg tenker om det når min termindato nærmer seg. Det høres ut som om ting har kommet lenger med deg, kan ikke si jeg merker verken nedpress eller mensmurringer her. Og jeg tror ikke magen har sunket noe ned, det henger vel sammen med nedpress. Begynner å bli spent på hva slags fyr som ligger der inne!
Fryda Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Hei på dere to Er stadig inne her å sniker for å se om det skjer noe med dere. Spennede å følge med nå. Lykke til begge to! Klem fra Fryda
yasumi Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 Takk takk :-) Venter og venter, håper han kommer snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå