Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

JUHU!!!! En uke senere enn jeg egentlig skulle begynt, men.... da er sprøyta tatt. Helt alene. Stolt ja.

Men kjenner meg kvalm.. Tror det kommer av at jeg var nervøs... Var ikke nervøs før jeg hadde gjort sprøyta klar og satt med den mot magen..... men nå er første overstått og kjenner det såvidt svir litt/varmt på sprøytestedet, men var absolutt ikke no å grue seg for!!!

Ville bare si det... hehe.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tilføye at jeg ble så kvalm etterpå at jeg var på nippet til å kaste opp. Noen som har kjennskap til dette? Kastet ikke opp. Sto i vinduet og pustet dypt. Gikk over etter kort tid, men kjenner jeg er kvalm enda.... Leste i Puregon bruksanvisningen at kvalme kan være en bivirkning.... men men... verdt det om det funker sier nå jeg... :)

Skrevet

Hei igjen ønsker barn i magen!

(Har skrevet svar på uke 46 og)

Jeg fikk og en veldig akutt kvalme litt etter at sprøyta var satt. Tenkte også om det var fordi jeg var litt nervøs. Men den gikk over etter et par timer for meg. Vi får bare stålsette oss for alle evt bivirkninger....dette fikser vi ;o)

Skrevet

Å det var godt å høre at det ikke kun var meg.... kvalmen har vart lenge, men den kommer å går og er nesten ikke eksisterende..... kjøpt inn cola, så da skal jeg ha det klart. Hjelper meg mot kvalme nemlig.

Ja, dette fikser vi absolutt!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...