Gå til innhold

Sukk, hvorfor skjer det ikke noe med meg?

Anbefalte innlegg

Har enda noen dager til termin, men føler at jeg aldri kommer til å føde. Eneste jeg merker er at jeg er trøtt og slapp og kvalm og sur og lei. Synes det er så mange som har født før termin, kommer vel til å gå lenge over jeg tenker jeg..

Leser om maserier og modning og ting på gang, men her virker det som baby vil være i magen for alltid. Ingen tegn på noe som helst.

Snufs...

Fortsetter under...

Du er ikke alene... Skjer ingenting her heller, har 3 dager til termin. Er tung i kroppen nå, men er egentlig i fin form så lenge jeg tar det rolig. Blir litt kjedelige dager sånn mot slutten, har ordna det meste nå og er forberedt på ny baby i huset.

Ja ikke noe morro å gå sånn og vente nei ;o)

Men det at du ikke har alle disse "tegnene" behøver jo ikke bety noe. Mange får ingen forvarsler i det hele tatt.

Det som er helt sikkert er at det blir din tur en gang.

Det skjer ikke noe med meg heller. Jeg er annengangsfødende og vet hva jeg skal kjenne etter, men jeg kjenner absolutt ingeting!! Jeg har 13 dager til termin. Men...slik var det også første gangen for meg: Jeg kjente ingen tegn på at ting var i gang før riene begynte, og da kjentes det først ut som svake menstruasjonssmerter som ble sterkere for hver time som gikk.

Men i grunnen skal vi jo egentlig være glade for at vi ikke går rundt og plages med "vondter" flere uker før babyen kommer! Vi trenger de kreftene vi har til å gjennomføre fødselen og da hjelper det godt å ikke være så plaget de siste ukene i forkant :o))

jeg har vært skråsikker på at fødselen bare er noen timer unna i ei hel uke nå.. lover deg at det ikke er noe morsommere:( jeg har så vondt og er så trøtt og sliten hele tida, at jeg er sikker på at når fødselen endelig starter kommer jeg til å være helt tømt for krefter.. får ikke sovet eller noe, jo:(

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...