Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 nå begynte jeg å blø.... så da mister jeg..
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Du, det betyr ikke at du mister selv om du blør! Så i innlegget under at du fikk se hjertet på UL i går kveld, da er sjansene store for at det går bra. Det er så mange som blør tidlig i svangerskapet. Jeg hadde selv kraftig blødning og trodde jeg mistet da jeg var like langt på vei som deg. Dette ga seg etter noen timer, og de tror det var en tvilling som forsvant. Men en uke etter dette begynte jeg å blø igjen, og det varte i over en uke, det var litt hver dag (friskt blod). Jeg trodde selvfølgelig at NÅ mister jeg den andre også, men det gikk veldig bra og jeg er begynt på min 10. uke i dag. Det er mange som har en blodansamling i livmoren, og da kan dette komme ut etter flere uker. Det kan være rester etter menstruasjon f.eks. Men man skal jo kontakte lege når man blør i svangerskapet, så det synes jeg du skal gjøre. Du burde kunne bli henvist til en ny UL. Føler med deg, blødninger i svangerskapet er både skremmende og ekkelt, men det betyr altså ikke at det går galt! Lykke til
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 hei takk for svar... jeg blødde en god del med engang jeg sto opp, men nå har jeg ikke blødd på en liten stund.. skal ringe legen etterpå, håper jeg får ny ul... hadde store smerter etter ul igår. har vridd meg i hele natt... hadde også smerter når jeg begynte å blø.. men nå har d gitt seg... jeg hadde også noen små klumper i stad når jeg blødde, så jeg tror ikke det er så veldig lovende..
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Det at du blør er ikke ensbetydende med at du mister. Du fikk jo så sent som i går kveld se det lille hjertet som banket. Jeg går ut fra at du hadde innvendig ultralyd, og det kan på samme måte som et samleie skape blødninger i etterkant. Hvis det er klumper av brunt blod, er det rester fra ultralyden i går natt. Ønsker deg lykke til i dag og håper at du vil fortsette og oppdatere oss.
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 å dere er så utrulig gode:) jeg håepr så sterkt dere har rett:) selvfølgelig skal jeg oppdatere dere.. tror dere jeg får en ny ul i dag med tanke på blødningene...
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 fått time klokka 11... men d var et godt tegn at d var friskt blod.. så nå får vi se...
villmusa Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 Spent på å høre fra deg. Håpa at alt går rette veien Go klem fra
☆twinkle twinkle Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 hei .. Jeg håper det går godt me deg i dag! Tenker på deg ! Jeg har blødd i et døgn nå me store menssmerter.både gammelt og friskt. Så det er nok slutten.Jeg føler alt er min feil..Det hadde jeg ikke trodd jeg ville føle..det er vondt...Men jeg klarer ikke gi opp håpet...Si i fra hvordan det går hos legen da..Lykke til!
Rascal_4.11<3 Skrevet 31. oktober 2007 #9 Skrevet 31. oktober 2007 Uff håper virkelig det går bra med deg/dere begge.. Si ifra hvordan det går, skal krysse fingrene.. klem
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 31. oktober 2007 #10 Skrevet 31. oktober 2007 Lykke til begge to, håper alt går bra... Trøsteklem;)
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #11 Skrevet 31. oktober 2007 da hadde jeg mistet, han fant ingenting på ul... men jeg syns d er veldig rart, siden jeg nesten ikke blør mer... trodde at når man mistet så ville man blø ganske mye... nå har d godt over til brunt igjen... han jeg var og tok ul hos leita bare i 1 minutt... mens jordmor i går måtte lete i 15 min ca før hun fant noe... så nå er jeg helt knust, trodde aldri dette skulle være så tungt..
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #13 Skrevet 31. oktober 2007 jordmor trodde ikke mer en 5 og noe.. mens jeg har trodd 6 uker
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #14 Skrevet 31. oktober 2007 Kjære deg. Så trist å høre at det ikke gikk bra. Men be om UL på et privat legesenter eller hos jordmor for å være helt sikker på at du har mistet. Det er helt utrolig at legen ikke tok seg bedre tid til å undersøke deg før han konstaterte at du hadde mistet. Det er flere som har fått beskjed om at de har mistet og når de kom til utskrapning så fant man likevel et bankende hjerte. Varme tanker og en god klem til deg.
luckymam Skrevet 31. oktober 2007 #15 Skrevet 31. oktober 2007 Hei kjàre vennen!!! har sà medfòlelse for deg!!!! Huff! Men husk at du kan bli gravid ganske raskt igjen. Spis masse fisk bàde du og typen din for sink er veldig bra for à bli gravide igjen. Tenk jeg fòdte i juli og venter igjen....sà lykke til videre. Du blir nok mamma om ikke sà lenge;-)
☆twinkle twinkle Skrevet 31. oktober 2007 #16 Skrevet 31. oktober 2007 jeg er tror også jeg har mistet men jeg fikk beskjed av legen om å ta en ny test om noen dager..Jeg får ikke time engang..har du smerter nå? Veldig lei meg på våre vegner viss vi har mistet.. Ville ikke gitt opp håpet me en gang, kan godt hende han legen var litt for utolmodig..Venninnen min blødde veldig mye i begynnelsen og nå har hun en jente på halvt år..Og i går kveld var jo alt bra, prøv å behold den følelsen .
_Anki_ Skrevet 31. oktober 2007 #17 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg ville ikke gitt opp håpet. Jeg var på UL når jeg mente jeg var 8 uker på vei, men ikke tegn til liv der, legen leita i 10 min, men fant bare fostersekken. Legen sa jeg kanskje fosteret bare var 5 uker og da var det veldig vanskelig å finne hjertet, alt er jo så smått, bare snakk om milimeter. Jeg fikk ta hcg prøver på sykehuset. Tok en prøve torsdag og en mandag, da hadde hcg-nivået doblet seg og da skal alt være bra. Skal til legen igjen imorgen, men jeg er helt sikker på at alt er bra med lille reka i magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå