Trooghåp76 Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Hei Jeg er i den situasjonen at jeg nok ikke får scannet meg før neste forsøk hos nordica. Hadde respons ut av pergotime sist men da på den siden det var skade på eggledern. Er det andre som har reist etter og ha tatt pergo kur uten å scannet seg først.? Slik det ser ut nå har jeg ingen mulighet til og få det til men vil jo så gjerne dra nedover en siste tur nå før jul, må spare penger til neste tur.
Trooghåp76 Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 31. oktober 2007 Er det ingen som kan hjelpe meg, har alle vært til scanning først??
fuzzy70 Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Hei Timone76. Det er viktig med scanning før inseminering,- kanskje særskildt viktig for deg som(slik jeg forstår) har problemer med den ene egglederen,- og ikke så enkelt fyker tur/retur til Danmark. Også fordi du tar pergotime. Med hormonstimulering kan mye rart skje,- kan bla a. utvikle flere egg, ingen egg,utvikle cyster, ...+ at eggproduksjonen skjer på samme side flere måneder på rad, eggløsningen kan komme noen dager senere enn vanlig...etc.... Har selv erfart å ikke produsere egg i en cyklus, til tross for pergotime,- og i neste cyklus 4 egg....,- + fått en cyste siste 2 månedene( som kanskje kan gjøre det enda vanskeligere å bli gravid) Anbefaler deg derfor å scanne før inseminering,- så sipper du bomturer og alt dette medfører både psykisk, fysisk og ikke minst økonomisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå