Gå til innhold

Er det for tidlig å glede seg?

Tina0508

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 11 + 5 nå og merker at jeg begynner å glede meg utrolig mye over graviditeten. Den var ikke planlagt, så var litt rart i begynnelsen, men nå sprekker jeg snart:) Gleder med til å få mage, til å kjenne spark og selvfølgelig til jeg får bebissen min. Men er det for tidlig å glede seg så mye? Blir nesten i ekstase innimellom:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det synes jeg ikke =) Det er en fantastisk opplevelse å være gravid og bære frem et lite nurk! Bare kos deg du =O)

Vår var heller ikke planlagt, så det var som du sa, litt rart i starten.. Men nå storkoser vi oss med den voksende magen, og jeg fryder meg over å kjenne små spark og dunk fra den lille. Jeg er 19+1, og har ultralyd på tirsdag..JIPPI!!!!( danse danse..)

Kos deg masse og lykke til!! c",)

Skrevet

Gratulerer! Aldri for tidlig å glede seg! :-)

Skrevet

Det er jo bare flott at du gleder deg allerede! Jeg gjorde det jeg også, spesielt etter at jeg hadde vært til ultralyd i uke 9 (hadde SA sist, så derfor fikk jeg en tidlig sjekk).

Så bra at du er så glad, selv om det ikke var planlagt! Jeg gleder meg bare mer og mer, er 29 uker nå og er helt forelska i jenta i magen min!

Skrevet

Vær glad og gled deg! =) Det gjorde jeg, og alt gikk bra=) Noen som sier det att du burde vente litt, sånn tilfelle.. Men ta ikke sorgene på forskudd! Mye bedre å glede seg! Er mye å glede seg over og til! Er selv i 25 uke nå, kjenner masse liv hele tiden! Helt fantastisk!! =)

Skal ha en liten guttebaby i februar=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...