Anele&Solstråla Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 åååååå...jenta mi er så skjønn:) Livet har fått en ny mening!!!!!!!!! Vesla kom 01.55 lørdag Hun var 3542g, 48cm lang og 34 rundt hodet. Fødselen gikk veldig fort- kommer med fortellingen etterhvert. er så utrolig stolt. veien har til tider vært lang, ensom og tung...men det er verdt ALT. Leonie heter hun:) (med stum e på slutten)
AnneSynnøve Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 HURRA for dere:) Gratulere, gratulere, gratulere, gratulere!!!!
Kosel Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Hurra:) jeg og mini gleder oss til å treffe dere snart:)
Maria8 Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Åh, gratulere!! Så heldig du er som er ferdig.. Nyyyydelig navn forresten, to av mine jentenavn er Leona og Naomi, ble en mellomting det der! Masse lykke til fremover!!
Gjest anouschka with Love Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 GRATTIS!!!! Neste treff på Egons i Ski da??? :-))))
¤ my precious ¤ Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Jeg har jo gratulert deg mange ganger nå, men.... GRATULERER SÅ MYE, VENNEN!!! Endelig kom den lille vakre som vi alle har ventet på så lenge :-) Olliwer og jeg er kjempe glade i dere! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå