*mary had a little lamb Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Huff... Første spraydag og det gikk jo rett til h..... ... Startet så fint med å spraye kl 08.00, så kl 13.00 - og kl 21.40 kom jeg på at SHIT jeg skulle jo spraye kl 18!!!!!!!!! Så da ble jeg så fortvilet at jeg fortet meg å spraye - og så skal jeg jo egentlig spraye nå kl 23.... Hva gjør jeg nå da? Skal jeg spraye nå igjen??? Huff....Hvordan skal det her gå da? Bare meg som er helt håpløs? VELDIG takknemlig for svar
*Mysillen* Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 å skal du spraye så mange ganger om dagen.... da får du vel spraye igjen da... må vel få med seg alle gangene? jeg skal spraye kl 08 og 24 hver dag jeg...har satt på alarm på mobilen...noen ganger så har det kommet ting i veien akkurat ved disse tidspunktene...så da har jeg enten sprayet litt før...eller så fort jeg har mulighetn igjen.. går helt sikkert fint skal du se
♣ Christiane ♣ Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Hei Iom at dette var første spraydag så tror jeg det går helt fint. Men hvor mange ganger skal du spraye pr dag ? Ser ut som 5 i innlegget ditt, trodde det var 2 ganger pr dag hvis du går på Synalera og 4 ganger pr dag hvis du går på Suprecur. ( selv sprayet jeg 4 ganger kl 07,12,17,22 eventuellt forskyv alt en time hvis det passer bedre med din timeplan. )
M m/baby i magen Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Hei, Jeg tror nok også at dette går helt fint. Ser ut som at vi sprayer veldig forskjellig. Jeg bruker Synalera og skal spraye ganger pr dag 08-15-22, men dette kunne jeg både forskyve og fremskynde, er nok intervallene som er viktig, men selv vil jeg ikke at det verken skal bli for tidlig eller for seint med tanke på helg og hverdag :-)
*mary had a little lamb Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2007 Tusen takk for alle svar. Jeg stilte klokken 02.00 i natt og tok 4. og siste dagsdose da... Så da ble det bare et laaangt opphold i mellom gang to og tre... Sprayet da kl 08,13,21.40... og 02.00. I dag har jeg vært flink og sprayet kl 08,13,18 - og så skal jeg spraye igjen kl 23. Altså 4 ganger for dag - bruker suprecur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå