KoBe*Lucas født 5/4-08<3 Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Idag kunde æ før første gangen kjenner liv i magen min. Satt på skole pulten da dt skjedde.. dt var litt av en følelser.. .. dt var ingen harde slag eller trykk men dt var på en å måte et lite viberasjon i magen din.. hehe.. er i 18 uken å alltid på godt humør.. .. ellers kattid begynner dere å kjenne liv da ? spise dere nåkke rart under svangerskapet ? klem klem
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Så gøy :-D Er jo helt herlig de første gangene man kjenner liv..helt magisk =) Gleder meg til jeg får oppleve det selv igjen. Jeg spiste fiskepinner med ketchup når jeg var gravid ;-) kan ikke fordra det nå da hehe. kos deg videre med magen =)
KoBe*Lucas født 5/4-08<3 Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2007 hehe dt er veldig gøy .. magen er blitt stor og større blir dt ^^ hehe Fiskepinner med ketchup hehe kulll .. har lyst på masse forskjeller mat æ.. så vanskeli å si om æ har noe spesielt favoriter men dt har æ helt sikkert .. kos dæ med ongen din <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå