Gå til innhold

Hvem skal bestemme om hvem som skal få planlagt keisersnitt?

Anbefalte innlegg

Jeg ville ha bilde av bekkenet mitt for å bekrefte eller avkrefte intuisjonen min (at bekkenet mitt er litt smalt,pga forrige fødsel)! Det var kun jordmor som forsto meg.. Jeg og min mann fikk gledet oss i 3 uker over å få et barn, resten av tida var et h......!

Fortsetter under...

Hjelp meg litt da! er det noen som har vært på samtale med overlege på Porsgrunn? Hun var ikke no grei! Håper det er flere som vil klage på henne! Fortell meg! ( kan vel ikke skrive navnet hennes..? )

• 2 uker senere...

Annonse

Hun er overlege, og holder til på Porsgrunn! Kan jo hende dette har noe med kjemi og gjøre også! Ta det helt rolig du og prøv og vær objektiv! Vil gjerne høre hvordan det går! Lykke til da! Uansett så har du legen og jordmora di som støtter deg! Lykke til

Nå må jeg også hive meg inn i debatten her. Jeg som har vært på kontroll på sykehuset i dag i overskriften Bekkenmål. Etter mine erfaringer hjelper det ikke mye å ha lege og jordmor i ryggen når en skal på slike samtaler, men håper virkelig du får gehør for det du spør om.

Holder du oss oppdatert eller. Spennende å høre hva som skjer med andre som er i samme situasjon som meg selv. Er nå i uke 35 så jeg begynner faktisk å få litt hastverk her skal jeg kjempe meg frem til et KS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...