Gå til innhold

Til bolibomba/ grenland

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi (jeg er damen) skrev om at vi ønsket å treffes etter de berømte tre mnd. var over. Pga jobb vil jeg ikke være på denne kanten av landet før første uka av desember.

Skal på UL 12nov. så hvis alt går greit så hadde det vært kjekt å kunne treffes i desember. Har allerede vært på en UL der alt så helt greit ut. Satser på at det fortsetter slik. Jeg er ganske fleksibel på sted og tid så det er bare å komme med forslag. Alle er selvsagt hjertelig velkommen. Jo flere jo bedre.....

hilsen meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10782072-til-bolibomba-grenland/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg starter på uke 12 i dag,dvs jeg er 11+0 i dag.So far,so good. Er kvalm og elendig hele tiden. Skal på ultralyd neste fredag.Er så fryktelig spent.Håper at det er noen inni magen min som forresten eser ut selv om jeg går ned i vekt....Jeg syns det høres flott ut å møtes i desember.Ser at det allerede har vært treff her i grendland.Det er jo bra. Vi sees vel i adventstiden..

Gleder meg.

• 1 måned senere...

Hei igjen!

Går det bra med deg?

Har du lyst å treffes? Jeg har mulighet både på formiddagen og ettermiddagen når jeg er hjemme.? Jeg er her man, tirs og ons formiddag denne uka. Ellers man 17 des. og tirs 18 des.Resten av desember går bort i jobbreiser og feriereiser og så er jo jula der. Uansett om jeg hvert år planlegger at desember skal bli en fin og rolig måned så ender den opp like travel som alle de andre månedene.

Det gjelder vel for de fleste. Men har du anledning en av dagene over så hadde det vært veldig kjekt å treffe deg.

Jeg så at det skulle være ett treff i skien på tirs 4.des. Skal du dit?

Hilsen meg

Hei!!

Jeg er her fremdeles.

Var hos legen i dag og alt hørtes bra ut.Fin hjertelyd og greier..Jeg har tenkt meg på treff i dag ja.Må jo bli kjent med noen i lignende situasjon slik at jeg ikke blir helt ensom og forlatt.....

Vi kan jo treffes på BIM treff i kveld??Jeg hadde helt glemt treffet.mye som skjer nå...

Håper at vi sees i kveld!?

Hei igjen!

Jeg måtte hive inn hånkle i går pga hodepine. Jeg sliter litt med hodepine ca to dager i strekk annenhver uke. Og så liker jeg ikke putte i meg piller i disse dager så da blir jeg litt lammet. Strekker meg til en paracet (leste at den ikke går igjennom "filter" i morkaka) , men det hjelper ikke allverdens. Drikker mye vann da.

Ellers står alt fint til både med meg og barnet. Merker faktisk ingenting til det, unntatt at løpeformen er elendig. Blir anpusten bare av å gå i trapper.

Jeg får satse på at jeg er hjemme neste gang det skal være treff og så får jeg få meg en GPS til bilen. Jeg har aldri vært i Skien (foruten å kjøre igjennom).

Ja, føler meg litt ensom og forlatt selv til tider her borte. Det var lettere før når en traff folk gjennom studier eller lagidrett, men når en ikke driver med noe av det lengre så er det ikke så lett. Men setter meg på flyet "hjem" i kveld for å få en liten dose venninneprat......Det hjelper på.

Du må ha en riktig god jul!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...