Gå til innhold

Stikking/stråling nederst i magen...?

Anbefalte innlegg

I hele dag har jeg hatt stikkinger og strålinger nederst i magen. Kjennes ikke ut som det er i skjeden, men litt vanskelig å forklare nøyaktig.

Har i dag 20dager igjen til ULtermin, og ellers de andre "standard" kjennetegnene på modning og at kroppen gjør seg klar. Men denne stikkingen er ny av dagen, så jeg ble litt usikker.

Lillebabyen der inne kjennes ut til å ha d like kjekt og beveger seg like mye som før, men lurer på om dette kan være et tegn på at fødsel nærmer seg el bare typisk modning..?

Noen som har samme følelse?

Fortsetter under...

Ja jeg har hatt disse stikningene av og på i ivhertfall 4 uker...Vet ikke helt hva det kommer av jeg, men kan jo være livmorbåndene eller noe. Det kommer så mange rare småvondter og fornemmelser nedi magen og lenger ned for tiden at jeg har gitt opp å fundere på det, hehe!

huff, ja er rart hvor mange vonde fornemmelser man får når man går gravid...

først ble jeg nervøs og usikker når jeg kjente noe, men har gitt opp, fune ut at det ikke nytter, føler det er noe nytt hver dag, så da er det nok normalt.. hehe ;o)

hun sparker,slår og vrir seg godt, så tror ikke det noe farlig da ;o)

skal på kontroll imorgen, så får vi se hva de sier da ;o)

Har også sånne stikkinger i magen. Helt nede i magen. Trodde først det kom fra urinblæren eller tarmen, men har funnet ut at det må være i livmoren, for av og til når babyen flytter på seg kjenner jeg samme stikkinger.... Har hatt dette siden søndag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...