Gå til innhold

Puh, det var ikke 3

Ventet på nr 2 og 3

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Da har jeg vært på UL igjen og fått bekreftet at det kun er to små troll der inne, og ikke tre som jeg var litt urolig for. Så veldig bra ut så langt, begge var like stor (små?!), 13 mm, og hjertene slo. Ble veldig lettet av dette så snart skal vi fortelle familie og venner at vi venter tvillinger.

Fortsetter under...

Vi tenkte akkurat det samme som deg, da vi fikk vite det var tvillinger.. Vi visste at det var fire "kandidater" (etter hormonbehandling), så vi var lettet over to fine fostersekker med hver sitt foster i. Nå er de store (36 uker) og snart klar til å hilse på verden :-)

Gratulerer med tvillinger. Det er et stort mirakel, syns nå jeg.

Helt enig, helt fantastisk at det går ann å få flere på en gang!

Lykke til med dine to! Må føles godt at de har "valgt" å være kvar i magen så lenge som til uke 36. Håper jeg får oppleve det samme, er litt redd for at det skal bli prematurer.

Ja, har tenkt tanken på at de kunne komme mye før, så jeg er så takknemlig for at de har holdt seg på plass. En uke til nå, så er de jo ikke premature en gang..Utfra det jeg har lest/hørt ser jeg at de som får tidlig ofte har tvillinger som deler morkake. Toeggede, som jeg antar du også har, får jo alltid hversin morkake, så da er vel sjansen større for at de vokser fint og får nok næring. Samtidig vil jeg fortelle at jeg kjenner to som har fått tvillinger i uke 32/33, der alt har gått helt fint likevel.. bra de er så flinke på sykehusene!!

Annonse

Gratulerer med "bare" 2:)

ganske så gøy å se begge hjertene slå ikkesant,

skal selv til UL den 14, gleder meg litt. har UL ca hver 3 uke for oppfølging siden jeg har en cyste på eggstokken, så de følger med på den(ikke noe farlig så langt:):):)

så foreløpig henger det 3 par bilder på kjøleskapet mitt av småtrollene mine.

hvor ofte er dere til UL?

Jeg er faktisk ikke helt sikker på hva slags kontroller jeg skal ha. Jeg er nå i uke 21 og har fått beskjed at f.o.m uke 20 skal alle kontroller skje på sykehuset, i første omgang hver 14. dag og så hver uke. Men jeg aner ikke hvor ofte jeg skal ha UL...håper jeg kan få svar på dette på neste kontroll på tirsdag.

Får håpe du får et bedre bilde neste uke. Men kan tenke meg at det kan være litt vanskelig å få bra bilder når det begynner å bli trangt der inne. Får se om de klarer å se noe hos meg om noen uker. Gledjer meg uansett til å se dem igjen og få min tredje idolbild av de to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...