Gå til innhold

Hvem føder i Kr.sand i Mars??

Miaria.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

spennans...:) moro å kunne treffe flere som har termin på samme tid.

alt går bare fint me dæ å han lille da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er jo litt moro at vi har termin samme dag og at vi begge venter gutt :)

Her går alt bare bra takk :)

Lillegutt er en sterk og aktiv liten krabat. Sparker og står i som bare det :) Blir nok en liten rabagast.. hehe..

Har hatt innmari mye kynnere i det siste, men de er heldigvis ikke vonde. Bare litt ubehagelig.

Ellers er jeg trøtt som en dupp, svimer bare rundt her til tider, men skal nok ikke skylde alt på svangerskapet. ligger lavt på jern og protein innhold..

Ellers kan jeg ikke klage.. ikke så mye ihvertfall.. hehe

Bekkenløsninga har heldigvis vært til å leve med den siste tida.

Stort sett bare de dagene jeg er på jobb det kan være veldig vondt...

Står til med deg og jr da?

Er dette din første eller har du fler fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt d går fint da:)

kjipt me bekkenløsning vil æ tro...

her går alt bare fint... han sparker å beveger sæ inni her. er utrolig morsomt å fasinerende å kunne kjenne å å vite at det er liv inni magen:)

gleder mæ møe t å se den lille krabaten...

det er min første så er jo ekstra spennans...

du har flere eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er fasinerende, og spennende å kjenne disse bevegelsene inne i magen :)

Like "rart" hver gang..

Dette er mitt 4 barn.. har fra før gutt på snart 10 år, gutt på 8 år og jente på snart 4 år.. Dette er sistemann ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ska sei... ja da begynner dere jo virkelig å bli en tålig stor familie:) er jo moro me unger da...

er så utrolig spennans å kunne oppleve d å gå gravid, kan lissom ikke heilt tenke mæ åssen d ska være å få babyen:) moro blir d nok iallefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det begynner å komme seg.. hehe..

Samboeren har også 2 barn fra tidligere, så da blir det 6 unger her når alle er hjemme.. :) Så da blir det full fart.. hehe..

Må innvistere i ny bil til neste år, så vi får med oss alle... Skal ha en 8 seter da :) Blir kjekt..

Ja det er ei kjempe spennende tid vi er inne i, og som venter oss..

Det er så rart.. å tenke på at det er en liten baby der inne. At om noen mnd så sitter jeg her med en liten prins i armene.. det er bare så uvirkelig.. :)

Gleder meg sinnsykt til lillegutt kommer.. selv om det nesten ikke er gått opp for meg at jeg virkelig skal ha en liten en til..

Koser meg om dagen. magen har enedelig begynt å vokse litt, har ikke kunne se på meg at jeg er gravid.. men nå er magen endelig på vei :) Er så koselig å gå gravid.. kjenne lillegutt sparke og boltre seg.. :)

Formen har heldigvis også vært veldig god i det siste. Selv med fullt kjør i ny jobb, lange dager med masse jobbing.. Så det er deilig.. Godt å føle en kan klare å fungere litt.. Er jo mye trøtt og sliten, men blir litt gira på jobb som gjør at jeg klarer å jobbe hele dagene.. hehe..

Håper alt er bra med alle dere andre mammaer og babyer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallaisen folkens!!

Nå var det jaggu på ide at æ fikks kreve litt her inne igjen... gått litt i ett i d siste...

Ser ut som dere alle i grunn har det bra?!:)

Joda, denne elg-festen hos svigers blei faktisk mye bedre enn forventa!!

Var sambo som kom bort å sa han ville hjem, å da hadde klokka akkurt passert tolv.. Blei jo rimelig overraska! hehe:)

Ellers går det ganske greit her!

Går ut i permisjon fra min jobb som miljøarbeider om en uke..Så da er det kun fjøs og kontorjobb igjen..

Regner med å kunne holde på i fjøset fram til litt uti januar, men får bare se det an.. Får så skrekkelig med kynnere når æ går å bøyer opp å ned å opp å ned heile tida.. men men.. De er iallefall ikke vonde.. Bare litt irriterende..hehe:)

Er så spent på å få treffe lillemann inni magen.. Se åssen han ser ut..stor eller lite, mammas nese, eller pappas munn?? lys eller mørk..Åh, spennende:)

Førstemann var ganske stor da ho blei født, så er litt spent på denne...Om han blir større eller mindre..eller kanskje bare ca like stor?!!:)

Hvordan var det med deg Hilde, blei dine større å større for hver gang??

Har vært litt ine på bim treff sida..

Hadde vært gøy å fått sammen en gjeng..

Kanskje de som skal ha i feb,mars og april??

Tenker dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre alt er bra med deg også Miaria :)

Og at dere hadde en flott elgfest :D

Ja det er kjempe spennende dette med når han kommer, hvordan ser han ut? lys el mørk osv osv.. er kjempe spent selv.. Er så nysgjerrig av meg at jeg kan snart ikke vente lengre.. hehe..

Han er nok kjeeeeeeeeeempe søt, søteste i hele verden.. hihi.. er det ikke slik det pleier å være da? hehe..

Om mine ble større ja.. Jo.. Altså.. Førstemann veide 3370gr, nr 2 veide 4460gr. De kalte han bare for pluggen på sykehuset. Og det var mange nybakte mødre som lurte på om jeg hadde gått over tida. hehe.. Gikk 9 dager over tida med han.. Med han første gikk jeg kun 2 dager over. Og nr 3 som var jente veide 4070gr, så ho var ikke lita ho heller. Gikk 11 dager over termin med henne.

Så jeg har jo fått helnoldosvis store barn da. Han første var jo normal på vekta.. Så jeg er jo litt spent på hvor stor lillegutt blir. Ekstra spennende er det jo nå som jeg selv er slankeoperert. Var jo litt redd for at han ikke skulle få alt han trenger, men det skulle visst ikke være noe problem mener fagfolkene. De tar det de trenger så går det heller utover oss mødre.

Men jeg fikk nå snikt til meg en ekstra UL da..hehe. Skal inn på "vekst kontroll" i uke 30, for å se hvor stor han er. Er kjempe spent ;) Ingen av de andre ungene som ble "veid" da jeg gikk gravid med de.

Men tar det med ei klype salt det de finner ut ang vekt på UL.. sjeldent de treffer riktig.. Men sånn ca forventet fødsels vekt vil de vel finne ut av.. Gleder meg.. :)

Ellers hadde det vært veldig koselig med et treff ja :)

Skulle jo prøvd å få til noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Thea var 4630 hun da hun ble født.. gikk 4 dager over...

Ganske så stor jente:)

De blei forundra mange på sykehuset over at fødselen hadde gått så greit, ingen komplikasjoner eller noenting.. Ikke et sting en gang!! hehe...

Å ikke var magen så sykelig stor, så de klarer jaggu å gjemme seg godt inni der:)

Men æ jobba på et gatekjøkken, å spiste masse masse fy-mat..Så vett ikke om det hadde noe å si siden ho blei så stor???

Men er jo 184 sjøl, så har jo noe lengde å gå på:)

Så er litt spent da...

Må iallefall ikke bli no særlig større..

Vil jo føde normalt, å de blir liksom ikke heilt sånn baby når de er så store!! Men er jo bedre at det er noe å ta i enn at de er tynne å små....hehe...

Men han blir nok så flott så flott...:)

Veie de på ul???

Aldri hørt om faktisk!!

Tar de mål av ungen å regner ut vekta da eller??

Spurte jo om 3d da æ var inne på vanlig ul..Men ho ville helst ikke sa ho.. Eneste var når ho øvde for å se etter diverse feil ol , da måtte de ofte bruke det..Å da trengte ho noen å øve på..

Så de kan det der inne, men vil bare ikke..

Litt kjedelig...men men:) Får jo sett han til slutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen,

4630 g!!!! Kommer ikke helt over det, Miaria :) Og uten ett sting, det er jo faktisk en bragd - du bør være stolt av deg selv...hehe

Godt å høre at alle forsatt har det bra. Her går no dagane, merker at dette begynner å bli tungt og nå har jeg nok anlagt en litt mer klagende tone - til min stakkars manns hodepine..hehe. Men, synes forsatt jeg er fantastisk heldig som får bære fram 2 bebiser på en gang, og så 2 jenter attpåtil. Tenker av og til på stakkars lille gutten min, tenk å få tvillingsøstre.. :)

Og så kommer jula...tror denne julen blir litt kjip i dette huset, kommer ikke til å orke å styre altfor mye :) Blir jo jul selv om ikke huset mitt ser sånn ut :)

4630 g...helt utrolig Miaria :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal også føde i Kr.sand. har termin den 17.mars, men skal ha ks så blir enten 7.mars eller 10.mars. Flere her som skal ha planlagt ks rundt denne tiden?

Jeg venter en jente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...Men ante jo fred å ingen fare..Hadde jo ingen å sammenllikne med den gang...Men d har æ nå, å han trenger ikke bli større...hehe:)

Vil tro du begynner å bli sliten ja!!

Her går æ med en, men du har jo to!!! Merkes nok gitt...

Er mange bekjente av mæ som har fått unge den siste mnd....Blir så misunnelig!!

De er så fantastisk nydelige!! Men lillemann må nok bli der inne litt lenger ja.. Må jo være LITT størrelse på han..heh:)

Var med kusina til samboeren min å shoppa julegaver i dag.. Ho har en gutt på 1 mnd.. Å det er jo ingenting som er bedre enn å gå der å bære på å kose med lille nurket... Sååååå herlig..Så han fikk ikke just lov å ligge heilt i fred i vogna si nei...hehe...

Har begynt å se på vogn æ..

Noen andre som au har det??

Blir ikke heilt klok på det der...Er jo så sinnsykt mange!!

Men tenkte å gå i litt forskjellige butikker å finne noen æ kunne tenke mæ for så å se om det er noen av samme slag til salgs på finn..

Møe rimeligere med brukt, å de fleste er jo så fint brukt at de ser ut som de er nye...

Men har også vært inne på tanken med tvillingvogn, i å med at vi har Thea som også trenger sitte i vogn av å til...å bare ha ei lita enkel paraplytrille ved siden av baby sin når vi skal avsted...

Hmm..ikke bare bare alt dette...hehe

Men går jo an

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei Tøff i trynet,

jeg har også termin 17. mars, og siden jeg venter 2 så er jo risikoen for at jeg får ks ganske stor....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...