Gå til innhold

Hvem føder i Kr.sand i Mars??

Miaria.

Anbefalte innlegg

Hadde vært moro å sett hvor mange som skal føde i Kristiansand i Mars og når dere har termin??

Er jo stor mulighet for at noen av oss kommer til å være der på likt, å det er jo alltid like hyggelig å ha noen å prate med der inne!! =)

Har selv termin 16, og venter en liten guttepjokk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Termin 15 mars.

Og venter en liten prins :)

Skal se det blir stapp fullt i påska på sykehuset.. Den er jo så tidlig i år..

Blir jo gøy se hvem som får først av oss som har termin rundt denne tida.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blir spennende å se! Forrige kom 4 dager etter termin..

Men håper på før denne gang:D

Fikk to uker før påska forrige gang..Da var vi 7 som fikk samme natta, å lå mange timer på føden etter jeg hadde født fordi de ikke hadde ledig rom til meg.Kom på rom med ei som absolut ikke hadde tenkt å snakke, mannen min fikk ikke være der, å barnepleierne var så stressa at d ikke var moro å liggge der i det hele tatt...

Så det var ingen god opplevelse..

Så haper på en koseligere sykehustid denne gang:)

Hadde forresten en jordmorstudent som tok imot jenta mi...

Ho var kjemehyggelig, å håper jo ho er der neste gang vi skal ha:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

Jeg har termin 17.mars 2008, men siden jeg da venter 2 jenter er det vel mulig for jeg kommer inn litt tidligere...Håper selvfølgelig at jeg går til termin, men har skjønt at de fleste tvillingsvangerskap ikke går fullgåtte 40 uker.

Jeg har fått høre at siden jeg skal ha 2 så får jeg enerom, men aner ikke om dette stemmer. Hadde vært litt deilig da, litt kjedelig å havne på rom med noen som absolutt ikke vil snakke, eller noen som snakker hele tiden :) Jeg fødte i Stavanger forrige gang, og vi som delte rom der hadde det kjempemorsomt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valgte selv å reise tidligere hjem siden det var så fullt osv..

Men et kvarter før vi reiste så kom det jo selvfølglig inn verdens hyggeligste dame som var veeldig koseli..men men...hehe:)

Kanskje æ får dele rom med en av dere neste gang!?!! :P

Hvem vet ;) hehe..

Har dere komme på no navn da??

Hadde selv funne jentenavnet, men funker nok dårlig på en gutt..hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også føde i Krsand i mars:)

Min termin er 3 mars, og jeg venter en liten gutt!

Navn er det dårlig med enda gitt, jeg fant nemlig ut bare for to uker siden at jeg var gravid...så det har nesten ikke sunket inn enda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel..siden jeg nå da trenger 2 jentenavn og ikke guttenavn, som jeg var i utgangspunktet var bombesikker på at jeg måtte finne (guttenavn altså) så kan jeg jo si at jeg hadde bestemt at gutten skulle hete Herman. Jeg synes det er et utrolig fint navn, på andreplass kom Ferdinand....

Falt et av dem i smak eller??

Så kanskje dere kan hjelpe til med jentenavn nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, pene navn begge to! Liker også veldig godt Frederik...

Men sliter litt m pappa'n der..hehe..

Hadde vi fått jente skulle ho fått navnet Mathilde...

Syntes det er så fantastisk nyyydelig..:)

Liker også Cecilia og Susannah...

Å er ikke så skrekkelig mange som heter det heller.. Synd det også har litt å si:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir spennende å se hvem som føder først her :)

Tvillingene blir vel de som lurer seg ut først.. hehe.. Men håper jo de holder seg inne i magen lengst mulig :)

Jeg har gått over tida med alle.

Med han første gikk jeg bare 2 dager over, med nr2 gikk jeg 9 dager, og med nr 3 gikk jeg 11 dager! Da var jeg lei da! Var DIGER. svær som en elefant.. noe alle bemerka.. så da var det godt å endelig få henne ut til slutt..

så det er vel typisk min flaks å gå 14 dager tida denne gangen.. urk..

Blir spennende å se når lillegutt finner på å komme... :)

Har begynt å ha masse kynnere nå i det siste.. er vel den siste uka de har kommet skikkelig.. gjør heldigvis ikke vondt, bare litt ubehagelig..

Må jo bare tenke positivt at det er livmora som trener seg opp til fødselen :)

Ellers er formen fin her..

er jo sykemeldt fra fjøset.

Men skal faktisk på jobb intervju i dag.. whiii.. det er bare ei deltids stilling, så jeg tror jeg skal klare det.. Hvis jeg får jobben da :)

Det med navn er ikke lett nei.

Av jente navn så liker jeg Myrtel :)

Har litt sansen for navn som ikke alle andre har.

Dattera mi heter Leona Galadriel. :) Nydelig ikke sant? hehe

Ingen andre i norge som har Galadriel, så jeg måtte søke om å få døpe henne det.. er ikke så mange som heter Leona heller..

Guttene mine har litt mer vanlige og traidsjons rike navn, som Tor-Kristian, og Thomas Oliver. De er begge oppkalt.

Jeg syns Leander er så fint men der var ikke gubben helt enig *sukk*

Han har kalt lillegutt for Elias helt siden vi fant ut jeg var gravid, men det blir ikke aktuelt. Er jo et av de mest populære guttenavna som er nå...

Så kom han med et forslag i løse luften plutselig en dag om navnet Loke.

Jeg datt nesten ut av sofaen. LOKE?

Kommer DU med DET navnet??? Kikker forfjamset på han.. hehe.. (Han er liksom ikke typen til å komme med slike navn)

Sa jeg hadde selv tenkt på det navnet men liksom ikke heøt vågt å foreslå det.. Da han så jeg likte dte var det nesten som han trakk seg litt fra det.. hehe.. Loke Leander sier jeg bare nå.. syns det er fint jeg :)

Ellers hadde jeg tenkt på Ron Leander.. Ron etter samboeren min som heter Ronny)

Har noen adre guttenavn også på lista, noen jeg plukket ut fra navne boka og noen etter forfedrene mine, og samboerens, men de er så kjedelige.. hehe..

Syns det er litt koselig med oppkalling..

Er godt vi har god tid på oss til å tenke på navn.. er jo lurt å ha et par forskjellige navn å velge mellom, for en må se hvilket navn som passer ungen når den kommer...

Er så klar for å møte lillegutt snart.. Klarer snart ikke vente lengre.. hehe.. Men det går nå heldigvis nedover med ventetida da.. Vi er jo 21 uker nå :) Deilig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...ja, du har lagt deg i selen når det gjelder navn - det er helt sikkert :) Jeg er nok ikke så fantasifull, vi har kommet fram til at vi får skrive en liste på 10 navn hver, og så sammenligne og se om vi liker noen av de samme navnene, og så får vi kanskje bestemme et navn hver :) Sønnen vår heter Oliver..hehe, så LITT lik smak har vi jo da, Hilde.

Tvillingene her skal bo leeeenge i magen min. Er fullstendig klar over at det sier jeg nå, og så kan jeg tenke meg at jeg i uke 35 bare sitter og håper de snart kommer...uff, har skjønt på andre tvillinggravide at det blir forferdelig tungt etterhvert. Og, siden jeg allerede nå i uke 21 er like stor som da jeg var fullbåren med Oliver så tør jeg nesten ikke engang å tenke på hvordan jeg ser ut om feks 2 måneder...hehe. MEN - planen er at de skal være der inne til termin, vannet mitt skal gå og jeg skal ha en helt vanlig fødsel, uten igangsetting eller keisersnitt.

Er det ikke deilig når man bare kan planlegge og bestemme hvordan fødselen skal foregå..hehe

Jeg besvimte forresten da jeg var på ultralyd i uke 19, det går tydeligvis ikke greit å ligge lenge flat på ryggen, gitt...hehe. Jeg påsto lenge at alt sto bra til før jeg forsvant, så nå har min kjære samboer mistet all tillit til meg når jeg sier at jeg har det helt fint :) Kjente på kvalmen og svimmelheten en god stund før jeg sa ifra, men det var nok for sent å gjøre noe med det da. Besvimte likevel - og våknet av at jordmor strøk meg på armen og trøstet meg med at jeg ikke var den eneste som hadde besvimt hos henne :)

Herman - ingen som synes det var fint alså?? Skulle ønske jeg bodde på østlandet, der blir navnene så fine - spesielt de med R i :)

Finnes jo et jenteversjon av navnet da - Hermine.

Nå sparker det alle veier her, så nå skal jeg legge meg ned litt og bare kjenne på den gode følelsen av å kjenne to stykker inni her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se det ja! Har litt lik smak på guttenavn ja.. hehe.. Pappa heter Terje Oliver så sneipen er oppkalt etter han :) Syns Oliver er et koselig navn :)

Det må jo bare være kjempe spennende å gå med tvillinger i magen.. Utrolig. Rart. Spennende. Skremmende. Moro.. Er nok masse en tenker på da.. en ting er å bære frem en. En annen ting å bære frem to. En tenker vel stadig på det at det er vanlig at de kommer før termin.. at en bekymrer seg for at de skal komme for tidlig osv..

Og ikke minst så er det sikkert tungt ja!

Føler du virkelig at du er så stor, som da du var på slutten med Oliver?

Jaja, når jeg tenker etter så er vi jo over halvveis nå.. Så de har jo vokst godt :)

Det syns ikke på meg enda, ser bare en liten kul når jeg ligger på ryggen..

Men har sett bilder av andre, som har vært store i magen alt veldig tidlig. Så det er stor forskjell på oss forskjellige..

Syns det er så koselig med gravidemager.. når jeg ser noen som er gravide og har flotte mager så bare må jeg kikke litt.. hehe...

Blir kjempe spennende å følge med deg og tvillingene dine.. når de finner på å komme ut.. Håper de hører på mora si som har planglagt fødselen.. hehe.. Hadde jo vær fryktelig stas da om de kommer 17 mars ;) Er en så fin datpo vettu.. hehe

Besvimte du???

Oi da... Godt alt gikk bra da..

Blir vel for mye press på blodårer og alt det når en ligger på ryggen for lenge med to stk i magen..

Men du må få sagt i fra neste gang da så du ikke besvimer igjen.. :)

Vært på noen fler UL etter uke 19 eller?

Jo Herman er fint det.. Men kjenner en som heter det og han er litt rar.. hehe.. så da blir dte litt rart.. hihi. Rart hvordan en samenligner navn med personer som heter det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) et navn skjemmer ingen blir det jo sagt, men er helt enig med deg. Om jeg hadde kjent en raring som hetter Herman, så hadde ikke jeg heller likt det navnet. Sånn er det dessverre bare, veldig dumt for man går nok glipp av noen pene navn på den måten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Miaria,

Vi ligger ganske nærme i termin alle sammen, så da bør iallefall noen av oss møtes ja :) Bor du i Kristiansand, eller har du et stykke å kjøre til sykehuset? Jeg har bare ca. 35-40 minutter, så jeg er ikke altfor nervøs ift fødselen..ikke enda iallefall :)

Hvordan er du i form nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!:)

Ja vi gjør det! Er jo moro!

Er ingen av mine venner eller bekjente som skal ha nå..

De fleste får nå rett før jul..Så Er litt gøy å ha kontakt med noen andre!

Å jeg syns jo også vi bør møtes en dag! Hadde vært koselig!

Skrev med ei her inne som heter Lotte..

Ho har termin 16 eller 17 ho også.. Så er jo allerede noen stk:)

Bor et sted som heter Finsland.. Om du vet hvor det er? I Songdalen..

Så har rundt 25-30 min til sykehuset.. Akkurat passe! hehe..

Jo, formen er ganske så fin! All kvalme å tretthet har forsvunnet..

Noe jeg er meeget fornøyd med:)

Hadde ikke èn eneste dag da jeg var dårlig med ho første.. Så merka litt forskjell denne ganga..hehe:)

Det høres så spennende ut med tvillinger i magen:)

Tenk å ha to stk som kravler rundt inni der.. Fasinerende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jegg, vet hvor det er. Jeg har ei "tante" på Nodeland, så det er vel ikke så langt fra det?? Det er egentlig mamma sin tante, men vi har alltid kalt henne tante, så da er hun liksom det da :)

Så godt at formen er bedre igjen, synes jeg husker å ha lest en gang at du også drev med fjøs-arbeid? Håper du tar det med ro, selv om formen føles bedre...?

Jo, det er utrolig fascinerende, men det er ikke så altfor ofte jeg kjenner dem begge to på en gang. Hun ene er dekket med 2 morkaker så hun må ligge på en spesiell måte for at jeg skal kjenne noe til henne. Men, kjenner masse til hun andre, skikkelig aktiv lita jente :) Nå bare gleder jeg meg til å møte dem, er så deilig at hele sjokket og alle redsler har gitt seg og blitt erstattet av glede.

Er dette din første? Husker ikke helt om du har skrevet hvilket kjønn du skal ha?? Jeg må innrømme at jeg angrer litt på at jeg denne gangen valgte å få vite kjønnet, det var mye mer spennende sist. Mye av den følelsen er liksom borte nå...men, nå blir vel kanskje spenningen om de faktisk har rett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke så langt derfra nei.. ca 15 min oppover i dalen:)

Jo, stemmer..Har to dager i fjøset pluss noen helger innimellom.

Går egentli veldig greit der nå.Er ikke så mange som melker, så slipper å opp å ned å opp å ned heile tida! Er det som ofte blir tungt:)

Men regner med jeg permiterer meg der til nyttår... Må bare jobbe inn litt ekstra nå på slutten,sånn at jeg får litt mer permisjonspenger;)hehe..

Jo, stemmer at jeg har ei lita frøken fra før.Ho heter Thea Therese.. Blir 2 den 31 mars... Så det blir jo akkurat 2 år mellom dem. Vi valgte å heller få dem litt tett, sånn at de (forhåpentligvis:) kan ha mye glede av hverandre oppigjennom.. Bor litt på heia, så har ikke så mange naboer rundt oss.. Så da er det gøy å ha noen å leke med:)

Vi skal ha gutt denne ganga.. Forrige gang hadde jeg skrekkelig lyst å veit kjønnet, men pappan nekta:) Men må innrømme at det var veeldig spennende å ikke vite noe:)

Denne gang var det egentli det samme for mæ, men han ville så inderlig vite det..Å da fikk han jo lov.. Føler æ må inkludere han så godt æ kan, å la han au ta noen besluttninger..Så lenge det er meg som går med lillemann i magen...:)

Blitt no klokere på jentenavn da??

Fant et gammelt familienavn i går.. Viljen... Syns det er søtt.. Men samboeren min bare så dumt på mæ..Så da var nok det heilt uaktuelt..hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter. Jeg bare Må fortelle :)

Jeg har fått meg jobb i dyrebutikk.(i mandal)

Er bare så happy :)

Var på jobbintervju på fredag. syns det gikk greit, han jeg pratet med sa han hadde fått det inntrykket han hadde håpet på, og det var absolutt ikke noe problem at jeg er 5 mnd på vei og bare kan jobbe til ca februar, så det så jo positivt ut. Men jeg hadde vel egentlig ikke trod jeg skulle få den!

Det er bare 2 dager i uka + annehver/tredjehver lørdag jeg skal jobbe, så det passer jo kjempe greit siden jeg er gravid og har bekkenløsning.

Ho jeg skal overta for skal ut i mamma permisjon nå :)

Så det er jo egentlig bare vikariat jeg skal ha. Så må de få noen til å jobbe for meg igjen når jeg går ut i permisjon, derfor jeg ikke trodde jeg skulle få jobben for det ville bli så mye bry for de.

Men han svarte at det var ikke noe problem det, når jeggår ut i permisjon skulle de bare låne en person fa den andre butikken de ha :)

Er jo helt utrolig å treffe folk som er så positive til at en er gravid. Vanligvis vil de jo ikke annsette gravide, gidder ikke kalle de inn til intervku ei gang.. selv om de ikke har lov til å legge graviditeten som grunnlag for å ikke annsette folk.

Er jo ingen garantier for at jeg har noe å komme tilbake til etter permisjonen min siden jeg skal være vikar for ho andre som skal føde, men han lurte på om jeg kunne være intr i å komme tilbake etter permisjonen og det svarte jeg jo klart ja til.

Så det er ser jo positivt ut!

Hadde vært deilig å hatt noe å komme tilbake til etter permisjonen. Men det vil jo tida vise.

Om det bare blir disse mnd frem til permisjonen så er jeg ihvertfall ei erfaring rikere :)

Gleder meg til å begynne! Er kjempe spent! Er jo en del å sette seg inn i..

Men er vant med dyr fra jeg var lita, hatt det meste som er av dyr. 300 kaniner. hamster, høner, fasaner, ender, gjess, griser, katter, hunder ++.. Jobbet mye med dyr. Og har akvarium på 400 liter.. så jeg er jo ikke helt fersk innen dyr da.. :) Men er jo masse å sette seg inn i, i butikken,..

Dette blir gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere,

Først må jeg si gratulere til Hilde, spennende med ny jobb :) Får komme og hilse på deg da, synes du er tøff som søker på jobb når du er 5 mnd gravid jeg!

Finnes bare en dyrebutikk i Mandal, sant?? hehe, vet jeg burde vite det - men...

Ellers er jeg ikke noe nærmere jentenavn nei, tror det blir en laaang diskusjon denne gangen. Godt vi har god tid...

Blodtrykket mitt var økt nå på forrige kontroll, så da er jeg plutselig gått fra normalt tvillingsvangerskap til "risiko" tvillingsvangerskap og må derfor gå til kontroll hver uke framover!! Uff, ble litt oppgitt - hadde så håpt at jeg skulle slippe det denne gangen - men..får vel si som ei i familien sa, jeg klarte meg jo tross alt 7 uker lengre denne gangen før problemet dukket opp :)

Jentene hadde det iallefall bra og boltret seg rundt. Vokser fint begge to og alle organer fungerer perfekt.

Må få bestemt meg angående vogn også snart, skjønner ikke hvorfor dette skal være så vanskelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

Det er leeeeenge siden jeg søkte på jobben.. ting tok litt tid der før de fikk tid til å annsette noen der, så derfor hørte jeg ikke noe før nå.

Hadde ikke søkt nå så sent i svangerskapet...

Hadde min første dag med opplæring på tirsdag.

Var ganske så trøtt og slien da jeg kom hjem, etter å ha bært over 400 liter vann! Skiftet vann på akvariene, og bærte 21 stk bøtter med 20 liter vann.. er vel ikke det smarteste man gjør når man har bekkenløsning.. men men.. kunne liksom ikke si nei det kan jeg ikke gjøre. hehe

I går hadde jeg min andre dag på opplæring, og jeg kjente godt at jeg ikke er vant til å gå og stå så mye i så mange timer, ikke en sittepause.. Fikk varer i går så det var nok å gjøre.

Skal ned en tur i dag også for det kommer mer varer + fisker, så det må jeg få med meg ;)

Ellers trives jeg. er moro, men mye å sette seg inn i og lære.. men moro er det :)

Jo stemmer det, er bare en dyrebutikk i mandal ;)

Vet ikke hvilke dager det er jeg skal jobbe der enda...

Usj da, ikke no greit med det blodtrykket ditt!

Håper det ordner seg og at alt går bra!

Jeg skal til legen neste fredag.

Alltid litt spennende det der.. :)

Syns vekta har begynt å krype litt oppover..liker ikke det helt men prøver å si til meg selv at det er helt normalt, noe må jeg opp, lillegutt vokser jo og er nesten blitt en stor kar.. hehe.. Er bare litt redd for å gå opp for mye.. en tenker fort litt mye på vekta etter å ha vært overvektig hele livet, og endelig er nede i ei noraml vekt.. er jo redd for å legge på seg igjen da..

Men jeg føler jeg kanksje har fått litt vann i kroppen.. det veier jo litt.. eller dte kan være jeg prøver å bruke det som unnskylding for at vekta går oppover? hmm.. ikke bare.

Er ikke mye jeg har gått opp da..

De første mnd gikk jeg ned 2-3 kg.. så gikk jeg opp de igjen og har nå gått opp 1 kg til.. så det er ikke mye. men er så redd de plutselig skal komme...

får vel bare følge med vekta fremover, og bli flinkere til å spise mer frukt og grønt.. selv om jeg er tålig flink der...

Håper alt er bra med alt og alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei,

Jeg sliter litt med formen i det siste, var på kontroll igår og da var bt gått enda mer opp og jeg hadde faktisk en liten blødning da jeg kom hjem. Forholder meg foreløpig veldig i ro - men håper jo dette snart gir seg, så da kan jeg nok prøve å være med litt senere når ting roer seg igjen.

Hvordan er formen din nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da..

Itte nå kjekt...:(

Æ har det stikk motsatte, lavt blodtrykk..

Aldri vært over 100/60.. vært på 95/60 de siste gangene..

Så er en del trøtt.. Men ellers er formen heilt fin!!

Men merker godt forskjellen denne ganga å forrige. Blir noe annet når man plutselig ikke kan slenge seg en halvtime på sofaen, fordi noen andre små trenger oppmerksomheten.. Men men:)

I dag skal vi på Elg-fest i garasjen hos svigers..

Så får vi se åssen det utarter seg..

Ser for mæ nesten heile gjengen gode i gassen, å lille edrupinnen mæ sitte der å glo..hehe..:)

Har sett for mæ at æ skal være flinkere denne ganga å kanskje heller være med ut litt å sånn.. Ikke bare sitte hjemme når alle andre skal ut.. Men orker bare ikke disse vasete fulle folka... innpåslitne gapete desorienterte mennesker..hehe:)

Da er det bedre å ha hatt noen dråper i blodet sjøl..

Men det er ennå leeeeenge til..

Dukker stadig opp nye mennesker som skal ha i mars..Å prøver å få de med her inne,men er ikke så lett..

Men vi må nok ha et treff etterhvert.. Haddde vært moro..:)

Men er jo ingen hast.. Har jo ennå god tid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...ja, nå er jeg spent, hvordan gikk elg-festen i svigers garasje?? Jeg hadde også de tankene, denne gangen skulle jeg være mer sosial - men herregud som jeg sliter. Ikke så lett å gå på besøk når bare det å sitte begynner å bli ubehagelig. Det sparker og sparker og så fort jeg legger meg ned i sofaen roer det seg. Tror ikke de liker å ha det trangt :) Så jeg kan nok glemme det sosiale litt framover, det er viktigere å ha det behagelig.

Vi får nok til et treff til slutt - kanskje etter at barna er kommet..hehe :) Men, bedre sent enn aldri, sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter :)

Miaria: Nei det er ikke alltid like moro å være den edrulige når de andre er godt på`an...

Men tenker det var moro på elgfest :)

Jeg ligger også på rundt 90/60,95/60 på blodtrykket. er det lavt det? Legen sier det er så fint så? Hmh.. kanskje ikke rart jeg er trøtt da.. hehe.. i tillegg til at jeg nesten har tomt jernlager, og sliter med å få i meg nok proteiner.. Går rundt i en evig døs til tider føles det ut som..

Tror jeg må høre om jeg kan få ei runde med jernsprøyter og se om det hjelper..

Kan ikke gå slik.. og må jo ha noe å gå på til etter fødselen, pleier å synke litt i jern da, selv om jeg ikke mister stort blod.

Jenter73_Tvilling

Uff høres ut som det ikke er bare bare å bære på 2 stk.

Håper formen din kommer seg, så du kan kose deg og nyte svangerskapet litt mer. Er jo ikke helt det samme når en er dårlig og slikt.. Må jo trøste seg med at det er verd det, du får jo ikke bare en, men hele to premier :)

Her er formen fin. Bortsett fra at jeg kan være så trøtt at jeg nesten ikke vet hvor jeg er til tider.. hehe

Full fart med jobbopplæring, hatt noen dager i kr.sand i tillegg til mandal.

Stor trives. Er kjempe gøy! Er så moro at jeg har nesten ikke lyst å gå hjem igjen.. hehe..

Alltid MASSE å gjøre, selv om det er lite kunder. Mye som må gjøres.

I dag skal vi vaske alle burene til dyrene.. det tar tid.

så skal vi innrede noen akvarium med litt ny sand og slikt, så det ser litt fint og stilig ut :) Det gleder jeg meg til. Moro å drive med slikt :)

Jeg og ho andre som jobber der har så mange ideer om hva vi skal gjøre at det popper snart over hos oss.. hehe.. Skal gjøre alt vi kan for å få butikken til å gå best mulig :)

Gleder oss til å pynte til jul der :)

Lillegutt er aktiv som bare det.

Tror det er en sterk liten krabat for han sparker til så hardt at hele jeg rister føles det ut som..

Deilig å kjenne masse liv, for da vet jeg han vokser og forhåpentligvis har det bra ;)

Ligger akkurat på streken på magemålene, og har gått opp 1 kg.

Alt ser bra ut :)

Håper alt er bra med dere jenter, og at formen holder seg/blir bedre.

Hadde vært moro å trefftest ei gang ja.

Håper formen din blir bedre Jente73, så du orker å bli med, ellers får vi møtes med barnevogn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...