Gå til innhold

Jeg var ikke gravid allikavel...bare veldig syk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var no galt med hormonene mine, falske positive tester pga kvalmestillende medisiner,tomme jernlagre og mangel på folsyre kombinert med nyrebekkenbetennelse....

Jeg var så sikker på at jeg var gravid....det føltes akkurat som mitt første svangerskap....at jeg besvimte rett så det, hadde problemer med å gå rett, store smerter,spydde 24 timer i døgnet...nei det var bare noe jeg måtte takle det....sa legen....men når legen fant ut at jeg IKKE var gravid da bare det rett inn på sykehuset med intravenøst, enerom og klapp på kinnet...utrolig...

Må bare si til dere som nå ER gravide med alt dette....føler med dere...har hatt en forferdelig måned og når jeg fant ut at det ikke var pga noen der inni ble det enda verre....er usikker på om vi blir prøvere igjen denne mnd....frister ikke helt å bli gravid allikavel for å si det mildt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil ønske deg riktig god bedring.

Skrevet

Uff hørtes ikke bra ut :(

Du får ha god bedring :)

Skrevet

tusen takk håper jeg kan joine dere snart igjen....merkelig men jeg var så sikker på at jeg var gravid at jeg ble helt utafor når jeg ikke var det, greit å slippe kvalmen men allikevel...er skikkelig babysyk idag...har tydeligvis helt glemt kvalmen....he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...