Gå til innhold

Oppdatering fra meg:)


Gjest

Anbefalte innlegg

har vært på ul i dag, først kunne hun ikke finne noen ting.. men når hun først fant d lille nurket så kunne vi se d godt selvom d var bitte lite... vi så også en puls som slo... :)

 

men hun trodde jeg var kortere på vei enn det jeg var, men det gjør ingenting:)

 

hun sa også at d var normalt med brunt utflod i svangerskapet, at det var mange som hadde d tidlig, d kunne være kroppen sin måte å gi beskjed om at d er noe nytt som skjer... helt ufarlig.. så nå skal vi tilbake ogm 6 uker.. så d var ikke tvil om at jeg har bebis i magen min...:)

 

så nå er jeg så super happy, sitter her med ul bildene og ser på d bitte lille nurket mitt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! God kveld:-) Sà godt à lese at alt var bra. Kan tenke meg du er glad nà. Sitter her med nurk i magen jeg og, og hadde likt à hatt et bilde av det à se pà.-) Fàr vente tàlmodig:-) Lykke til videre...nà kan du bare glede deg. Det er fantastisk og bli mamma!!!! jeg venter nummer 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå så koselig da! :D Litt ekstra moro å ha bilde av babyen.. Hvor langt er du på vei nå da, og hvor langt ble du satt tilbake? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh så gøy, nå ble jeg glad på dine vegne her :)

Så lenge det lever å koser seg så gjør jo ingen dager fra eller til noe :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun klarte ikke å si sikkert hvor langt jeg er på vei... 5+ 3 eller 5+4.. men jeg syns jo d er veldig rart siden jeg slo ut på testen 5 dager før ikm... men men d kan jo hende d bare er nurket mitt som vokser litt sent i begynnelsen:)

 

tusen takk for alle de finne tilbakemeldingene..

dere er bare helt utrolig gode og godt å ha noen å støtte seg til, tusen takk... :)

 

STOR KLEM til dere alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...