Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 har vært på ul i dag, først kunne hun ikke finne noen ting.. men når hun først fant d lille nurket så kunne vi se d godt selvom d var bitte lite... vi så også en puls som slo... men hun trodde jeg var kortere på vei enn det jeg var, men det gjør ingenting:) hun sa også at d var normalt med brunt utflod i svangerskapet, at det var mange som hadde d tidlig, d kunne være kroppen sin måte å gi beskjed om at d er noe nytt som skjer... helt ufarlig.. så nå skal vi tilbake ogm 6 uker.. så d var ikke tvil om at jeg har bebis i magen min... så nå er jeg så super happy, sitter her med ul bildene og ser på d bitte lille nurket mitt:)
LilleFrøkenL Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 så bra:)det var kjekt å høre:) var spent på hvordan dt gikk med deg!! lykke til videre:)
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Så godt å høre! Har vært spent på hvordan det gikk!! Stor klem!
luckymam Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Hei! God kveld:-) Sà godt à lese at alt var bra. Kan tenke meg du er glad nà. Sitter her med nurk i magen jeg og, og hadde likt à hatt et bilde av det à se pà.-) Fàr vente tàlmodig:-) Lykke til videre...nà kan du bare glede deg. Det er fantastisk og bli mamma!!!! jeg venter nummer 2.
☆twinkle twinkle Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 SÅ BRA!! Gratulerer føler jeg for å si!! Takk for oppdatering!
ballblom Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Åå så koselig da! Litt ekstra moro å ha bilde av babyen.. Hvor langt er du på vei nå da, og hvor langt ble du satt tilbake? :-)
Rascal_4.11<3 Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 Åhh så gøy, nå ble jeg glad på dine vegne her Så lenge det lever å koser seg så gjør jo ingen dager fra eller til noe
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 hun klarte ikke å si sikkert hvor langt jeg er på vei... 5+ 3 eller 5+4.. men jeg syns jo d er veldig rart siden jeg slo ut på testen 5 dager før ikm... men men d kan jo hende d bare er nurket mitt som vokser litt sent i begynnelsen:) tusen takk for alle de finne tilbakemeldingene.. dere er bare helt utrolig gode og godt å ha noen å støtte seg til, tusen takk... STOR KLEM til dere alle:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå