Gå til innhold

Hvor mange har lite/ingen symptomer?!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er klart at de fleste som skriver her inne er de som faktisk har noe å skrive om, noe jeg har full forståelse for. Slik må det nødvendigvis være. Likevel så har jeg inntrykk at det er flere som har lite symptomer, som har mistet symptomene uten at noe er galt, eller som simpelthen ikke har noen symptomer på svangerskap. (Selv er jeg 11+0 og har mistet de få jeg hadde, bortsett fra mye luft i magen.)

 

Jeg vil høre fra dere jenter! Hvordan føles det? Er det noe der inne? Ikke alltid jeg er sikker på det selv, og det er leeenge til ordinær UL. Men uten blødninger eller smerter, så må jeg vel gå ut i fra at alt er bra da? JA! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange har ingen symptomer.

Mine forsvant i uke 5 da jeg fant ut at jeg var gravid...Nå er jeg 25 uker har fremdeles ingen plager og alt er ok med oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite symptomer jeg også. Kan nesten ikke tro at det er noe der inne, for jeg kjenner meg ikke gravid på en måte. Føler jeg fungerer som jeg pleier.

 

Var på ultralyd i uke 7/8 og da var alt bra. Skal tilbake neste uke, pga cyster på eggstokken. Gleder meg til det.Trenger å se at det lever og alt er greit. For sånn det er nå er jeg slettes ikke sikker på noenting. Men har ikke hatt smerter eller blødninger. SÅ ja...vi må gå ut i fra at alt er bra. Ser at det er flere og flere av oss som kommenterer dette med manglende symptomer, så det er nok ganske normalt det også!!!

 

Lykke til, håper alt går bra med deg også. Jeg er forresten 11 + 2 så vi er ganske likt. Dette er jo da den magiske 12. uke, så dette skal gå bra :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også få symptomer.. ømheten i brystene er på vei tilbake nå, men var borte i noen uker. Ellers kjenner jeg meg lite gravid. Heldigvis(?) blitt litt småkvalm innimellom, og kjenner at arbeidsdagene er tyngre enn før. Men tror det er vanlig at symtomene kommer og går :-) Trenger såvisst ikke å være noe galt selv om man ikke kaster opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...